Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Responsabilitati:
- Identifica, evalueaza si selecteaza potentialii furnizori;
- Administreaza si dezvolta portofoliul de furnizori autohtoni, cat si straini;
- Negocieaza termenii contractuali – conditii de livrare, de plata, preturi - cu furnizorii;
- Supervizeaza gestionarea eficienta a stocurilor;
- Efectueaza si urmareste bugetul de achizitii;
- Coordoneaza si raspunde de activitatea de achizitionare de marfa;
- Supervizeaza respectarea emiterii comenzilor catre furnizori;
- Analizeaza grupele de produse la concurentii nationali si internationali;
- Urmareste zilnic rezultatele obtinute de department si actioneaza in consecinta;
- Stabilieste relatii optime cu furnizorii, pentru rezolvarea in timp util si in bune conditii a problemelor uzuale;
- Prospecteaza piata de profil si a conditiilor de achizitii/ livrare in vederea optimizarii continue a stocurilor;
- Furnizeaza conducerii societatii date, informatii, raportari, referate, situatii privind activitatea de achizitii ;
- Urmareste stadiile de onorare a comenzilor plasate catre furnizori conform conditiilor contractuale;
- Raspunde si asigura pastrarea confidentialitatii unor informatii si date de vanzare, indicatori economico-financiari, strategii de dezvoltare a societatii, documentatie, clientele si personal;
- Pune la dispozitie in timp util, departamentului financiar toate documentele corecte (originale);
- Realizeaza centralizarea si verificarea comenzilor de marfa de la magazine catre furnizor;
- Intocmeste rapoarte privind rentabilitatea si le transmite catre superiori si furnizori;
- Asigura predarea facturilor / documentelor necesare in vederea efectuarii operatiunilor vamale;
- Anunta departamentele implicate/interesate programul sosirii produselor achizitonate
- Gaseste solutii in cazul descoperirii marfurilor deteriorate dupa receptie si a diferentelor + sau – in gestiune;
Studii si calificari / certificari:
- Nivel:
- Profil / domeniu:
- Preferabil studii in domeniul economic / inginerie electrica / electrotehnica
Experienta in domeniu:
Experienta in post similar:
Cunostinte:
- Cunostinte limba engleză;
- Cunostinte utilizare PC; cunoştinţe operare PC (Windows, Microsoft Word şi Excel, Internet);
- Permis de conducere categoria B;
Competente:
- Spirit de echipa;
- Rezolvarea de probleme;
- Inovatie;
- Planificare si Organizare;
- Multitasking;
- Responsabilitate;
Abilitati si aptitudini:
- Capacitatea de analiza si sinteza;
- Abilitatea de a propune solutii noi si de a transforma ideile in beneficii;
- Capacitatea de abordare din mai multe perspective;
- Capacitatea de organizare a resurselor;
- Capacitatea de a stabili prioritati;
- Abilitatea de a prioritize task-uri;
- Distributivitatea atentiei;
- Asumarea si respectarea task-urilor, deciziilor, termenelor propuse;