Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

CANDIDATUL IDEAL: 

  • Absolvent al Facultatii de Constructii Civile, Industriale si Agricole;
  • Cunostinte legislative si fiscale specifice achizitiilor publice;
  • Buna cunoastere a programului Windev;
  • Respectarea termenelor; 
  • Seriozitate; 
  • Simt dezvoltat al responsabilitatii, sociabil, adept al muncii în echipa;
  • Rezistent la stres, capabil sa se incadreze in termenele limita;
  • Cunostinte MS Office (Word, Excel. Outlook, etc);
  • Abilitati de planificare si gestionare a timpului;
  • Gandire logica, structurata, memorie peste medie, usurinta in a invata noi cunostinte de factura tehnica;
  • Spontaneitate;
  • Atitudine proactiva si pozitiva;
  • Capacitate de analiza si sinteză. 

SARCINI SI RESPONSABILITATI:

  • bun cunoscator al tehnologiei constructiilor;
  • intocmirea masuratorilor conform plansei si detaliilor din proiecte;
  • deschide fisa de analiza oferta; realizeaza analiza “cererii de oferta” conform proiect (sau documentatie pentru executie);
  • verifica documentatia – daca este sau nu completa (piese scrise, piese desenate);
  • analiza si verificarea din punct de vedere tehnic a proiectului (privind tehnologia de executie, folosirea materialelor noi performante si uzuale, etc.)
  • face propuneri de schimbare, daca e cazul, a solutiilor tehnice – adaptabile specificului si dotarii firmei;
  • emite cereri de oferte catre furnizorii de materiale, utilaje, aparate, semifabricate pentru ceea ce este nou fata de alte proiecte;
  • emite cereri de oferte catre “posibilii” subantreprenori de specialitate – privind executia unor lucrari “de specialitate”;
  • intocmire comparativa intre ofertele primite - pe specialitati;
  • verificare a cantitatilor date de proiectant;
  • legatura cu departamentul de Licitatii si Proiectare - obtine obiectiuni scrise si/sau telefonice privind suplimentarea acestora, daca e cazul, discutarea eventualelor solutii tehnice;
  • intocmeste normele locale si/sau face analiza de pret pe “activitati” (materiale, manopera, utilaj, transport) si/sau incadrarea acestora in norme de deviz;
  • intocmeste “Lista cantitatilor de lucrari” – centralizator pe investitie / obiecte / specialitati;
  • intocmeste calculul de cost de santier;
  • intocmeste graficul de executie a lucrarilor;
  • intocmeste graficul de plati;
  • intocmeste “dosarul ofertei” conform cererii de oferta ( inclusiv fise tehnice, declaratii de conformitate si certificate de garantie, planul calitatii,etc.);
  • obtine informatii relevante pentru a se emite oferta, pentru situatii de cereri de oferta incomplete;
  • participa la licitatie pentru discutii tehnice si/sau financiare privind adjudecarea “ofetei de executie a lucrarii”, cu proiectantul general si/sau beneficiar, dupa caz;
  • efectueaza centralizarea devizelor si transmiterea acestora catre management pentru aprobare;
  • intocmeste rapoarte specifice activitatii.

Numai canditatii selectati vor fi contactati.

Succes!

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la CAMICNA CONSTRUCTII SRL pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la CAMICNA CONSTRUCTII SRL pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are CAMICNA CONSTRUCTII SRL locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?