Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
CANDIDATUL IDEAL:
- Absolvent al Facultatii de Constructii Civile, Industriale si Agricole;
- Cunostinte legislative si fiscale specifice achizitiilor publice;
- Buna cunoastere a programului Windev;
- Respectarea termenelor;
- Seriozitate;
- Simt dezvoltat al responsabilitatii, sociabil, adept al muncii în echipa;
- Rezistent la stres, capabil sa se incadreze in termenele limita;
- Cunostinte MS Office (Word, Excel. Outlook, etc);
- Abilitati de planificare si gestionare a timpului;
- Gandire logica, structurata, memorie peste medie, usurinta in a invata noi cunostinte de factura tehnica;
- Spontaneitate;
- Atitudine proactiva si pozitiva;
- Capacitate de analiza si sinteză.
SARCINI SI RESPONSABILITATI:
- bun cunoscator al tehnologiei constructiilor;
- intocmirea masuratorilor conform plansei si detaliilor din proiecte;
- deschide fisa de analiza oferta; realizeaza analiza “cererii de oferta” conform proiect (sau documentatie pentru executie);
- verifica documentatia – daca este sau nu completa (piese scrise, piese desenate);
- analiza si verificarea din punct de vedere tehnic a proiectului (privind tehnologia de executie, folosirea materialelor noi performante si uzuale, etc.)
- face propuneri de schimbare, daca e cazul, a solutiilor tehnice – adaptabile specificului si dotarii firmei;
- emite cereri de oferte catre furnizorii de materiale, utilaje, aparate, semifabricate pentru ceea ce este nou fata de alte proiecte;
- emite cereri de oferte catre “posibilii” subantreprenori de specialitate – privind executia unor lucrari “de specialitate”;
- intocmire comparativa intre ofertele primite - pe specialitati;
- verificare a cantitatilor date de proiectant;
- legatura cu departamentul de Licitatii si Proiectare - obtine obiectiuni scrise si/sau telefonice privind suplimentarea acestora, daca e cazul, discutarea eventualelor solutii tehnice;
- intocmeste normele locale si/sau face analiza de pret pe “activitati” (materiale, manopera, utilaj, transport) si/sau incadrarea acestora in norme de deviz;
- intocmeste “Lista cantitatilor de lucrari” – centralizator pe investitie / obiecte / specialitati;
- intocmeste calculul de cost de santier;
- intocmeste graficul de executie a lucrarilor;
- intocmeste graficul de plati;
- intocmeste “dosarul ofertei” conform cererii de oferta ( inclusiv fise tehnice, declaratii de conformitate si certificate de garantie, planul calitatii,etc.);
- obtine informatii relevante pentru a se emite oferta, pentru situatii de cereri de oferta incomplete;
- participa la licitatie pentru discutii tehnice si/sau financiare privind adjudecarea “ofetei de executie a lucrarii”, cu proiectantul general si/sau beneficiar, dupa caz;
- efectueaza centralizarea devizelor si transmiterea acestora catre management pentru aprobare;
- intocmeste rapoarte specifice activitatii.
Numai canditatii selectati vor fi contactati.
Succes!