Inginer vanzari materiale oenologice

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Salut!

Ne cautam un coleg nou !!! 

Suntem o companie privata cu capital integral  romanesc, reprezentant in Romania al unora dintre cele mai cunoscute grupuri italiene producatoare de echipamente, materiale auxiliare si ambalaje pentru industria alimentara si activam in acest domeniu din anul 1997.

Angajam un inginer de vanzari cu specializare oenologica pentru vanzari de utilaje, echipamente, ambalaje si materiale auxiliare destinate  productiei de vin si  a bauturilor in general (spirtoase, bere, sucuri de fructe, bauturi racoritoare si apa).

 

Te intereseaza? 

Daca da, iata care sunt cerintele postului:

  • experienta de minim 1 an in domeniul vanzarilor sau productiei in industria bauturilor (experienta de lucru in crama)
  • absolvent al unei facultati cu profil de horticultura/ viticultura si vinificatie/ oenologie, ingineria produselor alimentare, controlul si siguranta produselor alimentare,  chimie alimentara,  utilaj tehnologic pentru industria alimentara
  • cunoasterea utilizarii PC si a pachetului Microsoft Office  este obligatorie (Word, Excel, Power Point, Outlook, Internet, etc)
  • posesor permis de conducere categoria B cu experienta practica de minim 3 ani.
  • cunoasterea limbii engleze (limba  italiana constituie avantaj)

si contributia pe care o vom astepta de la tine:

  • vei asigura serviciul de vanzare / promovare a produselor companiei in fata clientilor, respectand politica de vanzari a firmei, inclusiv prin oferirea de consultanta tehnica de specialitate clientilor care solicita acest lucru;
  • vei vizita clientii din zona alocata cu periodicitatea stabilita de Directorul Comercial;
  • vei identifica nevoile clientilor, vei oferi solutii si consultanta tehnica de  specialitate, urmata de preluarea comenzilor de la clienti, si vei avea in vedere realizarea targhetului de vanzari;
  • vei transmite comenzile Departamentului de Logistica, ulterior vei verifica livrarea acestora si incasarea contravalorii marfurilor;
  • vei comunica previziuni de vanzare Departamentului de Achizitii in vederea realizarii planului de aprovizionare cat mai coerent si evitarea situatiilor “fara stoc” sau “supra stoc”;
  • vei impulsiona livrarea marfurilor comandate de catre clienti imediat dupa receptia acestora in depozit;
  • vei propune clientilor produsele in conformitate cu planurile si bugetele de marketing ale companiei;
  • vei construi relatii profesionale cu toti clientii din cadrul zonei alocate;
  • vei gestiona impreuna cu alte departamente (achizitii, tehnic) eventualele reclamatii sau sugestii venite din partea clientilor;
  • vei intocmi rapoartele corespunzatoare postului respectiv si vei respecta procedurile interne ale companiei;
  • alte sarcini specifice postului;

Caracteristici de personalitate, aptitudini si deprinderi necesare :

      -flexibilitate, rabdare, atentie la detaliu;

      -abilitati reale de comunicare si de negociere;

      -abilitati reale de planificare, organizare si viteza de reactie;

      -rezistenta la stres

 

Ne dorim un coleg deschis si sincer, comunicativ si responsabil, care sa rezoneze cu valorile companiei.

 

Ce oferim noi?

  • Salariu atractiv, bonusuri de performanta, bonuri de masa, telefon mobil, masina de serviciu, laptop, traning, posibilitati promovare, dar mai ales un mediu de lucru placut, dinamic si favorabil dezvoltarii profesionale.

 

Daca este ceea ce cauti, te rugam sa aplici.

 

Te asteptam in echipa noastra!

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la COMAGRIMPEX B & B SRL pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la COMAGRIMPEX B & B SRL pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are COMAGRIMPEX B & B SRL locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?