Innovation Consultant

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

În calitate de consultant în inovare, expertiza dumneavoastră îi va ajuta pe clienții Concentrix să-și alinieze oamenii, procesele și tehnologia cu o strategie de afaceri și o viziune pentru succesul viitor.


Consultanții de inovare Concentrix lucrează în mod proactiv cu clienții și echipele de vânzări și livrare Concentrix pentru a rezolva și livra soluții inovatoare cum ar fi automatizarea proceselor robotice, robotii de conversație activați cu inteligență artificială, automatizarea QA, analiza vorbirii, analiza textului etc. Pe baza obiectivelor strategice ale clientului, veți îmbunătăți performanța în întreaga afacere prin remodelarea proceselor, transformarea organizației și utilizarea eficientă a tehnologiei.


În calitate de consultant în inovare, sunteți un consilier de afaceri de încredere și un agent de schimbare, responsabil pentru lucrul cu clienții pentru a identifica capacitățile strategice care creează un avantaj competitiv. Aceste capabilități pot veni sub formă de proces, tehnologia informației, activarea organizației sau cunoștințe. Veți folosi cele mai bune practici, analize comparative și instrumente de consultanță pentru a identifica, alinia și schimba factorii care afectează performanța organizațională, stabilitatea și echipa, pentru a dezvolta recomandări cuprinzătoare de transformare strategică și tactică.


Responsabilitati


  • Inovează împreună cu clienții noștri pentru a contura foile de parcurs de transformare.
  • Sprijiniți echipele de livrare, de gestionare a conturilor și de vânzări în soluționarea problemelor și în stimularea creșterii afacerii
  • Identificarea oportunităților prin desfășurarea detaliată a Descoperirilor de Proces și/Cartografierea călătoriei clienților
  • Dezvoltați soluții inovatoare care ajută la abordarea persoanelor, proceselor și oportunităților tehnologice identificate.
  • Conduceți discuții legate de inovare cu clienții în timpul întâlnirilor de pre-vânzare, orale cu clienții, Due Diligence, vizite la fața locului, întâlniri de revizuire a afacerilor, consilii de inovare și angajamente de consultanță
  • Lucrați îndeaproape cu managementul de proiect, IT și echipele de livrare pentru a implementa soluțiile așa cum sunt proiectate și pentru a monitoriza rezultatele/impactul.
  • Creați o cultură a rezolvării problemelor prin instruire
  • Identificați noi tehnologii care ne pot ajuta să îmbunătățim CNX și/ procesele de afaceri ale clienților noștri
  • Îmbunătățiți activele/ofertele tehnologice existente prin contribuția la rafinarea stocului de produse și prin sprijinirea POC-urilor.
  • Înțelegerea cuprinzătoare a Business Process Service & CX business și canalele asociate
  • Expertiza puternica in domeniile BFSI/ Asigurari
  • Construirea de soluții – Foi de parcurs pentru transformarea afacerii
  • Transformare / Reinginerire a proceselor (RPA, Cognitive, Bots, Messaging, Analytics, Lean / Six Sigma)
  • O bună înțelegere a robotilor de conversație activați cu inteligență artificială (boți de chat, roboti de e-mail, roboti sociali, roboti de cunoaștere etc.)
  • Experiență în efectuarea Descoperirilor de proces și redactarea documentelor de proiectare a proceselor
  • Certificare Lean Six Sigma BB / MBB
  • Certificare Agile/Scrum
  • Experienta in managementul schimbarii organizatiei
  • Experiență în metodologia Agile
  • Experiență în maparea călătoriei clienților
  • Foarte bună înțelegere a Design Thinking


Cerințe de limbă


  • Limba engleză la competență C1
  • Cunoașterea franceză la C1
  • Germană la competență C1

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Concentrix pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Concentrix pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Concentrix locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?