Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Mediul de lucru excepțional, echipa tânără, siguranța unui loc de muncă,posibilitate de învățare și promovare într-una dinprimele trei multinaționale pe segmentul de transport și logistică din lume. Participări la conferințe interne și internaționale pe domeniuși posibilitatea dezvoltării competențelor digitale.
- Responsabilitatea creșterii portofoliului de clienți, monitorizarea zilnică a vânzărilor și a serviciilor solicitate de clienți.
- Organizarea departamentului comercial pe criterii "cost efficiency" în vederea obținerii profitului concomitent cu respectarea procedurilor de lucru ale companiei;
- Stabilirea strategiei de vânzări specifice societății;
- Menținerea portofoliului de clienți actuali si achiziționarea de noi clienți in vederea realizării targetului de profit al companiei;
- Asumarea responsabilității pentru propunerile de noi clienți, după ce a verificat poziția in piața, bonitatea și standardele solicitate de acesta;
- Reactualizarea tarifelor de transport în funcție de informațiile transmise de departamentele operaționale;
- Pregătirea și instruirea personalului din subordine cu programele specifice de vânzări ale grupului Dachser si utilizarea acestora in activitatea zilnica.
Candidatul ideal:
- studii universitare
- experiență în domeniul comercial minim 1 an;
- bună cunoaștere a pieței transporturilor;
- operare Word, Excel;
- limba engleză obligatoriu,
- foarte bune abilitați de comunicare și negociere;
- disponibilitate de deplasare în țară și în străinătate;
- spirit de observație, dinamism, conduită profesională.
Beneficii:
- telefon mobil;
- instruiri in țară și în străinătate
- tichete de masă