Descrierea postului
Funcția principală a rolului este de a asista clienții prin identificarea celei mai bune soluții pentru aplicația lor; oferă și vinde soluții complete de produse; oferă suport comercial și tehnic clienților; își propune întotdeauna să ofere cele mai înalte standarde de servicii pentru clienți, lucrează cu colegi, inclusiv vânzări externe, ingineri de service, manageri de produs, administratori de comenzi și administratori de documentație.
Responsabilitati
- Examinați cererea de ofertă;
- Contactați clienții (prin e-mail și telefon), colaborați cu vânzările externe pentru a înțelege cerințele clienților și pentru a stabili strategia de vânzări;
- Asigurați-vă legătura cu vânzările pe teren și managementul contului pentru a prioritiza efortul, a aduna informații competitive, a conveni direcția produsului și strategia de preț pentru a îmbunătăți serviciul pentru clienți în concordanță cu planurile de cont care contribuie la dezvoltarea lor continuă;
- Dimensiunea și selectarea produselor în funcție de cerințe și aplicație;
- Selectați documentația tehnică adecvată;
- Asigurați-vă că sunt respectate Acordurile-cadru și Acordurile de preț;
- Specificați un timp de livrare pentru produsele selectate;
- Responsabil tehnic și comercial pentru cotații;
- Asigurați conformitatea deplină cu cerințele legale și ale Companiei în ceea ce privește conformitatea comercială și afacerile etice și urmați procedurile necesare;
- Asigurați legătura cu Managementul Creditului pentru a rezolva orice discrepanțe ale facturii și pentru a ajuta la reducerea nivelului DSO al companiei;
- Pro urmărește în mod activ citatele;
- Înregistrarea interacțiunii cu clienții și urmărirea rezolvării experiențelor clienților în CRM pentru a menține loialitatea clienților;
- Verificați comanda de cumpărare și asigurați predarea curată a comenzii către îndeplinirea comenzii;
- Acționează ca o legătură între clienți – birouri de vânzări – fabrici;
- Dezvoltarea și menținerea unei cunoștințe solide despre produse și aplicații;
- Generați rapoarte de activitate.
Cerințe
- Diplomă universitară în Inginerie electrică, mecanică sau chimică;
- 2 ani de experiență relevantă în vânzări și/sau mediu de asistență clienți;
- Cunoștințe relevante despre industria de proces;
- Fluența limbii engleze la standardul de afaceri este esențială;
- Demonstrați valorile Think Client;
- Demonstrează capacitatea de a comunica atât la nivel tehnic, cât și comercial pentru a rezolva problemele clienților;
- Demonstrați capacitatea de a comunica bine într-o organizație matriceală.
Despre noi
DE CE EMERSON
Angajamentul nostru față de oamenii noștri
de pe tot globul, suntem uniți de un scop unic:
promovăm inovația care face lumea mai sănătoasă, mai sigură, mai inteligentă și mai durabilă.
Investim în angajații noștri pentru a ne asigura că au cunoștințele de piață, abilitățile și competențele necesare pentru a aduce acest scop la viață, în timp ce concurează și conduc într-o economie globală.
Programele noastre de formare se concentrează pe dezvoltarea end-to-end, de la integrare până la conducerea superioară.
Succesul nostru este măsurat prin impactul pozitiv pe care îl avem asupra oamenilor, comunităților noastre și lumii prin concentrarea neclintită asupra progresului de mediu, social și de reglementare. Aflați mai multe despre noi!
Angajamentul nostru față de diversitate, echitate și incluziune
La Emerson, ne angajăm să promovăm o cultură în care fiecare angajat este apreciat și respectat pentru experiențele și perspectivele sale unice. Credem că un mediu de lucru divers și incluziv contribuie la schimbul bogat de idei și la diversitatea de gânduri, care inspiră inovația și aduce cele mai bune soluții clienților noștri.
Această filozofie este fundamentală pentru a trăi valorile companiei noastre și responsabilitatea noastră de a lăsa lumea într-un loc mai bun. Aflați mai multe despre Cultura și Valorile noastre și despre Diversitate, Echitate și Incluziune la Emerson.
Dacă aveți un handicap și întâmpinați dificultăți în accesarea sau utilizarea acestui site web pentru a aplica pentru un post, vă rugăm să contactați:
[email protected] .
Despre Emerson
Emerson este o companie globală de top în tehnologie, software și inginerie, care oferă soluții inovatoare pentru clienții din piețele industriale, comerciale și rezidențiale.
Afacerea noastră cu soluții de automatizare ajută producătorii de procese, hibride și discrete să maximizeze producția, să protejeze personalul și mediul, optimizând în același timp costurile de energie și de operare.
Afacerea noastră de soluții comerciale și rezidențiale ajută la asigurarea confortului și a sănătății umane, la protejarea calității și siguranței alimentelor, la promovarea eficienței energetice și la crearea unei infrastructuri durabile.
Ajutăm clienții din cele mai esențiale industrii ale lumii să rezolve cele mai mari provocări ale vieții moderne.
În fiecare zi, forța noastră de muncă globală îndeplinește Scopul nostru unificat și trăiește valorile pe care le avem aproape ca organizație:
Integritate, Siguranță și Calitate, Sprijiniți oamenii noștri, Orientarea către clienți, Îmbunătățirea continuă, Colaborare și Inovare.
Cauzele noastre –
Planeta, Umanitatea, Campionul, Incluziunea și Viitorul – modelează, definesc și alimentează cultura Emerson, inspirând în același timp spiritul nostru inovator și ne conducând concentrarea.
Fie că ești un profesionist consacrat care dorește o schimbare în carieră, un student universitar care explorează posibilități sau ai primit recent diploma de master, vei găsi oportunități la noi. Alătură-te echipei noastre și începe-ți călătoria astăzi!
Fara apeluri sau agentii va rog.