Suntem iDeals, o companie B2B SaaS cu creștere rapidă, care a preluat conducerea într-o nișă de software securizat de colaborare în afaceri. Produsele iDeals sunt folosite de peste 150.000 de companii și 700.000 de utilizatori din întreaga lume, iar compania noastră este recunoscută drept cea mai bine cotată și centrată pe clienți de pe piață.
Ne angajăm să construim cea mai robustă soluție Virtual Data Room (VDR) care asigură schimbul securizat de documente confidențiale pentru due diligence online, tranzacții de strângere de fonduri, raportare corporativă, licențiere, studii clinice și alte obiective de afaceri.
În prezent, căutăm o poziție la distanță în Germania ca director de cont de vânzări inbound. În acest rol, obiectivul dvs. principal este să gestionați cererile primite de la clienții potențiali și să le transformați în clienți plătitori real, folosind diferite tehnici de vânzare. Veți face parte din echipa care lucrează cu piața EMEA, cu accent pe clienții din regiunea DACH.
Responsabilitati :
- Gestionarea cererilor primite (apeluri, e-mailuri, demonstrații, întâlniri live) de la potențialii din teritoriul atribuit;
- Asistarea clienților în rezolvarea problemelor complexe ale clienților folosind instrumentele și tehnicile interne moderne ale iDeals;
- Furnizarea unei rate ridicate de conversie lead-to-deal folosind tehnici de vânzări și menținerea conformității procesului de vânzări;
- Prezentarea produsului către clienți (inclusiv demonstrații online și offline);
- colectarea și schimbul de informații despre piață pentru a îmbunătăți procesul de vânzare;
- Oferă cea mai bună experiență de cumpărături de pe piață.
Calificări:
- BA sau experiență de lucru relevantă
- Cel puțin 2 ani de experiență pe piața B2B DACH într-un director de cont, reprezentant de dezvoltare a afacerii sau un rol similar
- Experiența în vânzarea oricărui produs sau serviciu financiar ar fi un mare avantaj
- Cunoștințe fluente în limba engleză și germană de afaceri (C1-C2)
- Abilități puternice de comunicare verbală și scrisă
- Constrâns să ofere cea mai bună experiență pentru clienți
- Automotivat, cu energie ridicată și un nivel antrenant de entuziasm
- Abilitatea de a multitasking, de a prioritiza și de a gestiona timpul în mod eficient
- Capabil să stabilească și să mențină relații eficiente cu clienții
- Poate procesa și absorbi rapid informații noi (produs/afaceri și nevoile clienților)
- Capacitate puternică de a identifica problemele și de a face față obiecțiilor
- Experiență anterioară în utilizarea unui CRM
- Dorința de a călători ocazional prin Europa pentru evenimente din industrie și întâlniri cu clienții
- Abilitatea de a lucra independent și de a oferi rezultate
- E plăcut să ai: italiană, franceză și cunoștințe de alte limbi ale UE
Oferim :
- Comision garantat pentru primele trei luni de angajare conform OTE
- Pachetul iDeals Wellness: pentru asigurări de sănătate și activități legate de sănătate
- Pachet de sprijin pentru sănătatea mintală
- Vacanțe plătite, zile de boală, zile libere și sărbători naționale plătite
- Oportunități nelimitate de învățare și dezvoltare
- Compensații pentru cărți și servicii de abonament pentru dezvoltare profesională și personală
- Sponsorizarea participării la evenimente inspiraționale, conferințe, întâlniri
- Obțineți aprobarea companiei dacă decideți să deveniți vorbitor sau autor
- Rambursare pentru participarea la competiții sportive
- Activități internaționale de team building
- Asistență în organizarea locului de muncă la domiciliu. Buget prevăzut pentru amenajarea biroului de acasă.
- Kostenerstattung Spațiu de lucru în comun
- Politica internă de creștere
- Evaluări regulate ale performanței și ale salariilor
- Program intern generos de recomandare
- Cutii surpriză iDeals din People Experience
Din 2008, iDeals a câștigat încrederea a jumătate de milion de clienți business. Am ajutat mii de clienți să execute proiecte de mare valoare și esențiale pentru misiune, de la vânzarea de active transfrontaliere de mai multe miliarde de dolari până la dezvoltarea de produse biotehnologice revoluționare. Căutarea excelenței a făcut din iDeals alegerea numărul unu pentru nume mari și startup-uri ambițioase. Creșterea continuă: echipa devine din ce în ce mai puternică; baza noastră de clienți și veniturile cresc de la an la an.
CULTURA NOASTRA
Suntem conduși de misiunea de a crea experiențe excepționale atât pentru angajați, cât și pentru clienți. Valorile noastre de neclintit de dăruire și excelență ne inspiră să punem ștacheta sus, să atingem cele mai ambițioase obiective și să continuăm să depășim limitele.
Diversitatea noastră și perspectivele diferite sunt baza succesului nostru. Cele două valori ale noastre de colaborare și încredere asigură că toată lumea are acces la toate informațiile, împărtășește în mod proactiv gândurile și profită de opiniile, experiențele și mediile diferite ale colegilor de echipă. Ambele valori ne ajută să rezolvăm cele mai dificile probleme.
Nu în ultimul rând, valoarea grijii ne determină să creăm un mediu de lucru pozitiv și să îi facem pe toți să se simtă apreciați. De asemenea, susținem bunăstarea fizică, mentală, financiară și personală a iDealers și încurajăm un stil de viață sănătos și o viață activă.
iDealers operează pe un model de la distanță mai întâi, ceea ce înseamnă că lucrăm de la distanță de oriunde - fie acasă, într-o cafenea, într-un spațiu de lucru în comun sau într-unul dintre birourile noastre. Și, deși avem sediul în întreaga lume, folosim tehnologia pentru a rămâne conectați