Inside Sales Representative I (Contract Renewals for US 15:30 – 00:00)

Ești gata să ne ajuți să facem viitorul?


Avem o oportunitate interesantă pentru un reprezentant de vânzări intern experimentat I (Reînnoirea contractelor) să se alăture echipei noastre în creștere din cadrul Honeywell Safety and Productivity Solutions. Scopul postului constă în pregătirea și trimiterea ofertelor de reînnoire cu 90 de zile înainte către partenerii noștri și vânzări, procesarea tuturor comenzilor/contractelor/facturilor cu mare acuratețe și în SLA și menținerea unui nivel de excelență în comunicarea cu părțile interesate, vânzările și clienții către reînnoiți contractele de servicii la timp.


În acest rol, veți depăși ținta ratei de reînnoire și veți crește valoarea facturată lunar, trimestrial și anual și veți fi responsabil pentru generarea de venituri directe prin vânzările de reînnoire a contractului și sarcinile de administrare a contractelor.


Responsabilitățile reprezentantului de vânzări intern I (reînnoirea contractului):


  • Intocmirea ofertelor (ofertelor) de reinnoire si transmiterea acestora catre contactele clientilor desemnate, cu 90 de zile inainte de data expirarii contractului in derulare;
  • Furnizați revizuiri ale ofertei de reînnoire la cererea clientului, atunci când sunt în conformitate cu politicile și termenii și condițiile companiei;
  • Responsabil de menținerea relației cu partenerul/reseller-ul direct sau prin echipa de vânzări;
  • Responsabil de auditarea OP-urilor primite pentru a asigura valabilitatea prețurilor, reducerilor și termenilor și condițiilor contractuale;
  • Procesează OP-urile de reînnoire primite de la clienți și echipa de vânzări;
  • Aveți apeluri recurente cu managerii de vânzări pentru a închide oportunități de afaceri;
  • Responsabil de mentinerea relatiei cu echipele de vanzari din regiuni;
  • Mențineți baza de date de service a echipamentelor/software-ului de voce vândut și păstrați un document valid cu aceste date (conductă).


Calificări:


  • diplomă de licență sau experiență echivalentă;
  • Experiență relevantă într-o poziție similară de suport clienți și vânzări și introducere de date (de preferință Salesforce, SAP / CRM);
  • Standard ridicat de limba engleză scris și vorbit;
  • Gânditor proactiv și jucător de echipă;
  • Structurat și orientat spre proces, abilități puternice de coaching și comunicare.


Noi oferim:


  • Plan medical oferit de Omniasig;
  • Bugetul pentru schema de beneficii flexibilă care poate fi utilizată pentru călătorii, sport, program stomatologic și altele;
  • Bugetul de transport și carduri de combustibil;
  • Asigurare pentru accidente de călătorie de afaceri;
  • Plan de pensii contributiv definit voluntar;
  • Alocație de masă;
  • Vacanțe plătite și timp liber Angajaților Honeywell li se oferă vouchere de Crăciun și Copii, precum și diferite ajutoare pentru familie.


Dacă acesta este rolul tău de vis, atunci ne-ar plăcea să auzim de la tine.


Suntem un angajator cu șanse egale și prețuim diversitatea în compania noastră. Nu facem discriminări în funcție de rasă, religie, culoare, origine națională, sex, orientare sexuală, vârstă, stare civilă, statut de veteran sau statut de handicap.


ORAR DE LUCRU: (15:30 – 24:00); Lucru hibrid (3 zile de la birou).

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Honeywell pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Honeywell pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Honeywell locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?