SC STAR TRADING IMPEX SRL, a fost infiintata in anul 1993 si are ca cativitate principala lucrarile de contructii civile si industriale si productia de prefabricate din beton.
SC STAR TRADING IMPEX SRL tinde spre performanta prin munca in echipa si integritatea atenti la fiecare detaliu si respectam procedurile in realizarea fiecarei constructii.
Calitate reprezinta valoarea de baza a firmei daca fiecare client este unic,noi gasim intotdeauna solutii pentru aceea stimulam initiative si cautarea solutiilor care sa se potriveasca cerintelor clientilor nostri.
Descrierea postului:
Întocmeşte dosarele pentru personalul nou angajat (oferta/informarea prealabilă la angajare, acte de stare civilă, acte studii, Cv-ul, fişa angajare, contractul individual de muncă, fişa de post);
-Asigură înregistrarea contractelor individuale de muncă in Registrul General de Evidenţă a Salariaţilor
-Remite salariatului un exemplar al contractului individual de muncă pe bază de proces verbal/declaraţie;
-Gestionează baza de date a salariaţilor operând la timp şi în mod corect intrările şi ieşirile;
-Arhivează documentele de personal;
-Obţine actele şi documentele necesare dosarelor de personal;
-Arhivează sancţiunile pentru angajaţii ce nu se conformează regulamentului de ordine interioară;
-Întocmeşte adrese către şomaj privind locurile de muncă vacante din societate;
-Asigură evidenţa corectă a inregistrarilor in Registrul General de Evidenţă a Salariaţilor, format electronic si transmiterea acestui catre ITM;
-Întocmeşte notele de lichidare pentru personalul care părăseşte compania;
--Completează diverse adeverinţe solicitate de salariaţi;
-Înregistrează toate documentele emise de Departamentul Resurse Umane;
-Întocmeşte decizii, note de lichidare, acte adiţionale;
-Întocmeşte adeverinte de venit solicitate de salariat;
-Operează în timp modificările salariale;
-Intocmeste fisele de pontaj privind prezenta personalului, le verifica si intocmeste apoi centralizatoare de prezenta
-Păstrează evidenţa învoirilor şi a absenţelor nemotivate;
-Centralizează şi verifică certificatele medicale;
-Tine evidenta concediilor de odihna;
-Informează angajaţii cu privire la modificările drepturilor salariale;
-Asigură completarea şi transmiterea formalităţilor necesare către bancă pentru întocmirea cardurilor de salarii;
-Anunţă banca în cazul plecării unui salariat pentru reglarea creditelor aferente cardului de salarii;
-Cunoaste Legislatia din domeniul muncii;
Gestioneazaechipamentele de protectia muncii;
-Reprezinta firma in relatia cu ITM;
-Colaboreaza cu departamentul de SSM;
-Realizarea tuturor documentelor solicitate de superirul direct.
Cerinte:
-Studii superioare
-Absolvent curs calificare referent/inspector resurse umane;
-Experienta luni;
-Foarte bune cunostinte Word,Office, EXCEL;
-Persoana organizata, cu atitudine pozitiva, abilitati de comunicare, spirit de echipa, capacitatea de a lucre in mod independent.
Beneficii:
-Salariu competitive
-Posibilitati de dezvoltare profesionala
-Alte beneficii
Asteptam CV la adresa de email: