Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Responsabilități:
- Gestionarea dosarelor de personal pentru salariații companiei
- Întocmirea documentelor și operarea tuturor modificărilor aferente (contracte individuale de muncă, acte adiționale, decizii, suspendări, încetari etc) în sistemul informatic și în programul Revisal, corect și în termenele legale
- Centralizarea și gestionarea concediilor de odihnă, a cererilor de învoire, evenimente deosebite sau a oricăror altor documente aferente activității salariaților
- Centralizarea și verificarea pontajelor
- Întocmirea adeverințelor, de orice tip, pentru salariații activi, respectiv salariații încetați
- Desfășurarea altor activități specifice administrării de personal
Cerințe:
- Studii superioare finalizate
- Experiența minim 2 ani dе zile pe o pozitie similară
- Certificare ca inspector de resurse umane
- Cunoștințe soft CHARISMA - constituie avantaj
- Atenție la detalii, seriozitate, capacitate bună de comunicare scrisă și orală, integritate, loialitate, capacitate de analiză şi sinteză a informaţiilor
Prin aplicarea CV-ului dumneavoastră la acest job, sunteți de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal, conform Regulamentului privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste date ne sunt necesare pentru desfașurarea procesului de recrutare.
Numai candidații selectați vor fi invitați la un interviu, data fiind stabilitaăde comun acord cu aceștia.
Toate candidaturile vor fi analizate cu obiectivitate și în deplină confidențialitate.