Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Descrierea jobului
Daca vei face parte din echipa nostra, vei fi responsabil/a de:
- Gestionarea dosarelor de personal si arhivarea corespunzatoare a documentelor aferente;
- Gestionarea bazei de date a concediilor;
- Intocmirea actelor pentru controlul de medicina muncii;
- Realizarea pontajelor lunare si introducerea corecta a informatiilor in programul de salarizare;
- Intocmirea corecta a adeverintelor si a altor documente solicitate de catre angajatii companiei;
- Realizarea diverselor rapoarte specifice administrarii de personal
-Elaborarea si actualizarea fisele de post
-Realizarea rapoartelor periodice de ;
-Asigurarea respectarii procedurilor interne ale companiei in domeniul resurselor umane
-Implicarea activa in toate proiectele comaniei;
Ne dorim ca viitorul coleg/a sa aiba:
- Atestat Inspector Resurse Umane si studii superioare finalizate:
- Experienta profesionala intr-un rol similar de minim 2 ani;
- Cunostinte foarte bune bune privind legislatia muncii si salarizarea;
- Atitudine proactiva, atentie la detalii, spirit organizatoric si capacitatea de a lua decizii;
- Capacitatea de a lucra atat individual, cat si in echipa;
- Abilitati de comunicare si relationare cu cei din jur;
- Persoana atenta la detalii si capabila sa pastreze confidentialitatea datelor cu care lucreaza
-Capabil/a sa se inscrie strict in termenele stabilite pentru fiecare activitate
- Cunostinte limba engleza- nivel mediu;
- Cunostinte avansate de utilizare a pachetului MS Office.