Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Responsabilitati:
Job-ul implica asigurarea activitatilor corelate administrarii personalului pentru angajatii Bancii.
Asigurarea formalitatilor de angajare a personalului Bancii;
Intocmirea actelor aditionale de modificare a clauzelor contractului individual de munca;
Asigurarea formalitatilor de suspendare/reluare a activitatii personalului Bancii;
Efectuarea actualizarilor/modificarilor in baza de date a salariatilor Bancii;
Asigurarea formalitatilor de incetare a activitatii referitor la personalul Bancii;
Introducerea pontajelor pentru salariatii care asigura suportul in cadrul unitatilor Bancii;
Verificarea certificatelor medicale;
Asigurarea gestionarii minusurilor de numerar/popriri/ contributiilor la Pilonul III pensii;
Intocmirea adeverintelor la solicitarea salariatilor;
Intocmirea si transmiterea catre clinica de medicina muncii a solicitarilor pentru examenul medical in vederea angajarii/reluarii activitatii/ pentru personalul Bancii;
Totodata, responsabil cu:
- controlul anual de medicina muncii;
- verificarea fiselor de aptitudini si semnalarea catre sefii ierarhici a eventualelor recomandari ale medicilor de medicina muncii;
- lista persoanelor care nu au efectuat controlul medical anual.
Deplasari ocazionale: la ITM, Casa de Pensii, Casa de Sanatate etc.
Cerinte:
Studii superioare;
Atestatul de inspector resurse umane reprezinta un avantaj;
Cunostintele de operare in Charisma reprezinta un avantaj;
Microsoft Word, Excel, Outlook, PowerPoint;
Bune cunostinte de limba engleza;
Capacitate de organizare, lucru in echipa, atentie la detalii.