Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Candidatul ideal
- Diploma de Inspector Resurse Umane;
- Minim 1 an experienta in administrare de personal;
- Foarte bune cunostinte de utilizare MS Office;
- Excelente abilitati de comunicare, calm si empatie;
- Abilitati de planificare si organizare, punctualitate si capacitate de a se incadra in termene limita;
- Persoana diplomata, discreta, foarte atenta la caracterul confidential al informatiilor pe care le prelucreaza;
Descrierea jobului
- Redacteaza si centralizeaza documente specifice departamentului HR Admin (HR Personal);
- Comunica direct cu angajatii pentru diferite cerinte: modificari legislative si de documentatie, etc;
- Intocmeste documentele de angajare si asista noii angajati la semnarea lor;
- Ofera suport in procese ce tin de medicina muncii, SSM/PSI;
- Inregistreaza in softul de RU diversele solicitari din partea clientilor interni si verifica si completeza dosarele de personal;
- Administreaza si arhiveaza documentele de personal;
- Intocmeste si elibereaza diverse adeverinte necesare angajatilor, fara a se limita la acestea;
- Opereaza modificari administrative in sistem de tip: actualizare baza de date, extragere de informatii pentru raportari specifice;
- Alte activitati pentru departamentul de HR Admin si Payroll cu rol de back up.
Beneficii
- Pachet salarial atractiv;
- Training si dezvoltare profesionala continua;
- Mediu de lucru profesionist si dinamic;
- Echipa preponderent tanara si ambitoasa, la inceput de cariera.