Inspector Resurse Umane

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

In prezent echipa noastra cauta un coleg pentru postul de : INSPECTOR RESURSE UMANE  pentru un program de 4 - 8h/zi.  

              Inspectorul Resurse Umane se va ocupa de:          

   Asigurarea tuturor activităţilor legate de evidenţa personalului  din cadrul firmei în conformitate cu politicile firmei şi cu legislaţia în vigoare.  

Selectarea, recrutarea si angajarea personalului.

Asigurarea unei bune evidenţe a contractelor individuale de muncă .

Organizarea şi derularea operaţiunilor de evidenţă a personalului  în cadrul firmei.

Asigură întocmirea contractelor individuale de muncă  și a tuturor actelor adiționale de modificare, precum si a deciziilor de incetare, notelor de lichidare si a adeverintelor de vechime precum şi arhivarea acestora.

Transmite  contractele de muncă în REVISAL; 

Primeşte, verifică şi arhivează certificatele medicale. Intocmirea pontajelor lunare pentru angajații care lucrează în incinta birourilor și verifică pontajele primite de la șefii punctelor de lucru. Verifică prin sondaj condicile de prezenţă cu pontaje.

Ţine evidenţa concediilor de odihnă pentru fiecare departament şi verifică pontajele cu cererile de concediu de odihnă, certificatele medicale şi alte referate din cursul lunii.

Emiterea ordinelor de plată aferente bugetului de salarii;

La cererea salariaţilor şi în conformitate cu prevederile legale eliberează adeverinţe.

Actualizarea Regulamentului Intern si a Contractului colectiv de munca.

Întocmeşte dosare de pensionare conform legislaţiei în vigoare.

Pregateste dosarele de concedii medicale in vederea recuperarii sumelor aferente de la Casa de Sanatate;

Preocuparea permanenta de actualizarea bazei informationale legislative a societatii.      

   

    Candidatul ideal

- Studii : Studii Superioare Juridice/Economice si Curs de Inspector Resurse Umane;

- Experienta pe un post similar  este obligatorie;

- Abilitati de planificare, organizare, comunicare si flexibilitate;

- Abilitati pentru lucrul in echipa;

- Persoana serioasa si responsabila.

Beneficii:

Asiguram un mediu de lucru pozitiv care incurajeaza cele mai bune rezultate;

Cream cadrul pentru oportunitati de dezvoltare a carierei ;

Oferim pachet salarial atractiv, conditii de munca foarte bune si mediu de lucru prietenos.  

      

 Prin aplicarea CV-ului dumneavoastra la acest anunt de angajare, sunteti de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal, conform Regulamentului privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste date ne sunt necesare pentru desfasurarea procesului de recrutare.

Descrierea companiei    

        TOMIS PLUS SRL este o companie cu capital integral privat, infiintata in anul 2012 si care actioneaza in domeniul constructiilor. In decursul anilor, compania si-a dezvoltat si intretinut portofoliul, fiind acum recunoscuta pe plan national prin experienta in domeniul constructiilor civile si al lucrarilor edilitare.      

  Compania TOMIS PLUS reprezinta azi unul dintre cei mai experimentati antreprenori locali, care s-a remarcat in acest domeniu de activitate prin experienta specialistilor sai si calitatea lucrarilor executate.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la TOMIS PLUS SRL pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la TOMIS PLUS SRL pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are TOMIS PLUS SRL locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?