Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Societate de contabilitate din Constanta angajeaza inspector personal-salarizare.
Responsabilitati:
- Intocmeste si administreaza dosarele de personal pt. angajatii firmei si ai clientilor (contracte de munca, fise post, decizii de incetare, de suspendare, acte aditionale)
- Intocmeste si transmite REVISAL-ul
- Verifica pontajele lunare
- Elibereaza adeverinte si alte documente
- Intocmeste si depune dosarele de recuperare a contributiilor pentru concedii medicale si pentru subventiile la somaj.
- Implementeaza schimbarile legislative privind administrarea de personal si salarizare
- Efectueaza calculul salariilor si transmite statele catre clienti
- Intocmeste op-urile privind plata contributiilor si a impozitelor catre Bugetul de Stat, si declaratiile fiscale aferente
Candidat ideal:
- experienta de minim 5 ani in domeniul resurselor umane
- cunostinte foarte bune de legislatia muncii,
- cunostinte operare PC
- capacitate de lucru in echipa si cu termene limita.
- capacitate de a lua decizii
Va rugam sa trimiteti CV pe adresa de mail