inspector resurse umane

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Societate de contabilitate din Constanta angajeaza inspector personal-salarizare.

Responsabilitati: 

  • Intocmeste si administreaza dosarele de personal pt. angajatii firmei si ai clientilor (contracte de munca, fise post, decizii de incetare, de  suspendare, acte aditionale)
  • Intocmeste si transmite REVISAL-ul 
  • Verifica pontajele lunare
  • Elibereaza adeverinte si alte documente 
  • Intocmeste si depune dosarele de recuperare a contributiilor pentru concedii medicale si pentru subventiile la somaj. 
  • Implementeaza schimbarile legislative privind administrarea de personal si salarizare
  • Efectueaza calculul salariilor si transmite statele catre clienti
  • Intocmeste op-urile privind plata contributiilor si a impozitelor catre Bugetul de Stat, si declaratiile fiscale aferente

Candidat ideal:

  • experienta de minim 5 ani in domeniul resurselor umane
  • cunostinte foarte bune de legislatia muncii,
  • cunostinte operare PC
  • capacitate de lucru in echipa si cu termene limita.
  • capacitate de a lua decizii

 

Va rugam sa trimiteti CV pe adresa de mail

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la SC ACTIV CONTAB SRL pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la SC ACTIV CONTAB SRL pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are SC ACTIV CONTAB SRL locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?