Inspector resurse umane

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Opal SA, cu sediul in statiunea Cap Aurora, angajeaza Inspector resurse umane

Cerinte: 

• Studii superioare finalizate;
• Experienta anterioara intr-o pozitie similara minimum 2 ani (administrare personal);
• Cunostinte avansate de legislatia muncii;
• Cunostinte operare MS Office (Word, Excel) nivel avansat;
• Constituie un avantaj, cunostinte medii de operare Multisoft/alte soft-uri de specialitate;
• Cunostinte limba engleza;
• Excelente abilitati de comunicare si organizare, nivel inalt de implicare si responsabilitate, abilitati specifice (lucru cu cifrele), atentie la detalii;
• Atitudine pro-activa, lucru in echipa.

GESTIONAREA STRATEGICA A RESURSELOR UMANE:

  • Dezvoltarea programelor de training pentru membrii companiei;

  • Gestionarea activitatii de recrutare si selectie a personalului;

  • Gestionarea conflictelor: inter-personale, inter-grup, intra-grup;

Activitati conform legislatiei in domeniu:

• Raspunde de completarea si arhivarea dosarelor de personal pentru toti salariatii companiei;
• Intocmeste documentele privind modificarea clauzelor contractelor individuale de munca (acte aditionale);
• Intocmeste documentele privind detasarea sau delegarea angajatilor;
• Intocmeste adeverinte de vechime in munca pentru toti salariatii companiei;
• Intocmeste corect, complet si la timp deciziile de incetare a raporturilor de munca;
• Raspunde de evidenta suspendarilor temporare a contractelor individuale de muncă;
• Raspunde de efectuarea procesului de cercetare disciplinara si se asigura de respectarea termenelor si conditiilor prevazute de legislatia in vigoare ( convocarea salariatului, efectuarea cercetarii disciplinare, aplicarea sanctiunilor, intocmirea deciziei de sanctionare, etc.);
• Gestioneaza procesul de arhivare a tuturor documentelor, conform fluxurilor interne;
• Se informeaza in permanenta cu privire la modificarile survenite in legislatia muncii, le comunica si le analizeaza impreuna cu membrii echipei in care activeaza si se asigura de aplicarea acestora in conformitate cu prevederile legale.

ABILITATILE POSTULUI:

✓ Abilități înalte de exprimare verbală și scrisă,
✓ Înclinație pentru ascultare activă,
✓ Abilități analitice și capacitate de a evalua bine caracterele,
✓ Abilități diplomatice și de negociere,
✓ Abilități de comunicare superioare și roluri consultative dezvoltate,
✓ Abilități de a analiza, interpreta și explica,
✓ Cunoașterea ramurei juridice în care se reglementează angajarea,
✓ Imparțialitate și echitate,
✓ Atitudine corectă și convenabilă și încredere în sine.

Compania . LIAN SERV CONSULTING & MANAGEMET . a fost infiintata in, ca urmare a abordarii vizionare a afacerii din industria Hospitality de catre administratorul societatii – Anca NEDEA. Ca urmare, in anul 2006 a luat fiinta societatea “LIAN SERV”, care s-a dorit a fi - idee care a inspirat chiar denumirea societatii - un liant de servicii intre proprietarul de hotel si clientul final, ca urmare a prestarii unor servicii de calitate, prin intermediul abordarii manageriale si a know-how-ului de care dispun specialistii angrenati de compania noastra in proiectul respectiv. Societatea noastra se poate mandri cu 11 ani de experienta in industria Hospitality, perioada in care a adunat in portofoliu proiecte de management pe cat de provocatoare, pe atat de motivante, fiind ele insele o carte de vizita pentru serviciile de management si implicare a membrilor echipei noastre.

 

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Opal SA pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Opal SA pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Opal SA locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?