Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Candidatul ideal
- Experienta de lucru de minim 3 ani consecutivi ca si specialist salarizare;
- Cunostinte de operare PC (Word, Power Point, Excel );
- Buna cunoastere a legislatiei in domeniul salarizarii;
- Atentie pe detalii, capacitatea de a gestiona mai multe sarcini simultan;
- Persoana responsabila, organizata, pro-activa, dinamica, orientata spre indeplinirea obiectivelor corect, complet si la termenele stabilite;
- Abilitati de comunicare si de lucru in echipa.
Descrierea jobului
- Verificarea zilnica a condicilor de prezenta;
- Raporteaza corect, complet si la timp catre specialistul administrare de personal datele salariale pentru inregistrarea in REVISAL (zile nemotivate, CFP,etc)
- Inregistrarea lunara in aplicatia payroll a tuturor datelor necesare efectuarii calculului salarial;
- Emiterea lunara a fiselor de pontaj, a statelor de plata, a fluturasilor, a rapoartelor de viramente ;
- Generarea, verificarea si validarea D 112;
- Efectuarea periodica a raportarilor statistice privind datele salariale;
- Transmiterea corecta, completa si la timp a rapoartelor solicitate de catre superiorul ierarhic;
- Emiterea si eliberarea adeverintelor privind veniturile salariatilor companiei;
- Ofera consultanta privind modul de calcul al salariilor, a aplicarii prevederilor legale in domeniul salarizarii;
- Efectuarea intregii activitati de salarizare conform legislatiei in vigoare;
- Consultarea permananeta a modificarilor legislative, raportarea si implementarea acestora in activitatea desfasurata.