Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Candidatul ideal
Experienta de lucru de minim 3 ani consecutivi ca si specialist salarizare;
Cunostinte de operare PC (Word, Power Point, Excel );
Buna cunoastere a legislatiei in domeniul salarizarii;
Atentie pe detalii, capacitatea de a gestiona mai multe sarcini simultan;
Persoana responsabila, organizata, pro-activa, dinamica, orientata spre indeplinirea obiectivelor corect, complet si la termenele stabilite;
Abilitati de comunicare si de lucru in echipa.
Descrierea jobului
Verificarea zilnica a condicilor de prezenta;
Raporteaza corect, complet si la timp catre specialistul administrare de personal datele salariale pentru inregistrarea in REVISAL (zile nemotivate, CFP,etc)
Inregistrarea lunara in aplicatia payroll a tuturor datelor necesare efectuarii calculului salarial;
Emiterea lunara a fiselor de pontaj, a statelor de plata, a fluturasilor, a rapoartelor de viramente ;
Generarea, verificarea si validarea D 112;
Efectuarea periodica a raportarilor statistice privind datele salariale;
Transmiterea corecta, completa si la timp a rapoartelor solicitate de catre superiorul ierarhic;
Emiterea si eliberarea adeverintelor privind veniturile salariatilor companiei;
Ofera consultanta privind modul de calcul al salariilor, a aplicarii prevederilor legale in domeniul salarizarii;
Efectuarea intregii activitati de salarizare conform legislatiei in vigoare;
Consultarea permananeta a modificarilor legislative, raportarea si implementarea acestora in activitatea desfasurata.