Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Cerinte:
-Sudii superioare sau medii
-Atestat Inspector Resurse Umane
-Cunostinte de Legislatia Muncii
-Experienta pe un post similar de minim 3 ani;
- Cunoastere buna a programului Excel, Word;
- Orientare catre rezultate si catre respectarea termenelor;
- Aptitidini numerice, de comunicare, meticulozitate;
- Persoana proactiva, consecventa si flexibila
Responsabilitati:
Administrarea documentelor personalului:
- Intocmeste contracte de munca, fise post, acte aditionale, decizii, adeverinte - dosare de angajare;
- Gestioneaza bazele de date ale salariatilor, operand in timp si in mod corect contractele de munca si modificarile acestora, precum si inregistrarea lor in REVISAL.
-Actualizeaza datele privind deducerile personale pe baza documentelor primite de la angajati
- Participa la cercetari disciplinare
- Participa la procesul de evaluare al angajatilor
- Pastreaza in permanent legatura cu angajatii
-Întocmirea adeverintelor de venit ptr banci, judecatorii, AJOFM
- Intocmeste rapoarte si situatii
. Administrare salarizare:
- Operare date in aplicatie
- Introduce pontajele in program,
- Genereaza drepturile salariale conform pontajelor
- Operare concedii medicale si cereri CO
-Transmiterea catre autoritati (AJOFM, Casa de Sanatate ,D112) a documentelor specifice
- Genereaza state de plata si centralizatorul,
- Transmite sumele pentru viramentele salariilor si popririle, departamentului financiar,
- Raspunde de inregistrarea si distribuirea tichetelor de masa/cadou/antidot