Candidatul ideal
- cunoasterea legislatiei in domeniu (Codul Muncii)
- atestat Inspector Resurse Umane
- experienta de min. 2 ani pe un post similar.
- studii superioare
Descrierea jobului
Responsabilitati:
- Administrare personal
- Intocmirea contractelor individuale de munca ale noilor salariati si intocmirea dosarelor de personal, raportarea in Revisal;
- Intocmirea actelor aditionale si orice modificare privind contractele individuale de munca,
in raport cu legislatia in vigoare .
- Intocmirea deciziilor de incetare,a adeverintelor de vechime, etc;
- Emiterea lunara a statului de plata si a centralizarii taxelor salariale
- Intocmirea si raportarea declaratiei 112.
- Emiterea lunara/trimestriala/anuala a rapoartelor interne de salarii.
- Evidenta concediilor de odihna si/ sau medicale, calculeaza drepturile aferente acestora
- Operarea in programul de salarii modificarile de salariu
- Efectuarea calculul salariilor si raspunde de plata acestora conform legislatiei si prezentei la lucru
- Intocmirea statelor de lichidare si raspunde de intocmirea corecta a acestora
- Completarea si eliberarea adeverintei pentru salariati
- Gestionarea dosarelor de personal ale salariatilor avand grija ca acestea sa fie complete (acte de stare civila, studii, fisa postului, CV, etc.)
Beneficii:
- Loc de munca atractiv si stabil
- Mediu de lucru placut