Inspector salarii

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Sarcini si Atributii

      • intocmirea contractelor individuale de munca si gestionarea dosarelor de personal ale salariatilor companiei, intocmirea si operarea tuturor modificarilor (acte aditionale, decizii, suspendari, detasari, incetari, etc.), in sistemul informatic (program salarizare) si in programul Revisal, corect si in termenele legale;
      • intocmirea de adeverinte pentru salariati
      • Centralizarea pontajelor;
      • Introducere bonusuri, sporuri, concedii odihna, concedii medicale;
      • intocmirea statelor de plată ( Calcularea salariilor, contributii sociale; impozite pe salarii; calculul concediilor medicale, concediilor de odihna, prime, popriri , retineri, tichete de masa, evidenta pontajelor, borderourile pentru viramentul salariilor);
      • Intocmirea/ eliberarea tuturor documentele solicitate de angajaţi ( diferite tipuri de adeverinte - de venit; vechime)
      • inregistrarea in programul de contabilitate a notelor contabile la salarii, pe centre de cost;

      • intocmirea declarațiilor lunare și transmiterea lor către autoritățile competente si plata contributiilor ;

      • realizarea de rapoarte si situatii statistice

    Cerinte:

    Cunostinte necesare:

    - cunoasterea utilizarii aplicatiei REVISAL si a legislatiei aplicabile folosirii acestuia;

    - cunoasterea unui soft pentru intocmirea statelor de salarii;

    - cunoasterea Codului Muncii;

    - cunoasterea prevederilor legale privind calculul salariilor, a contributiilor sociale si a concediilor medicale;

    - experienta anterioara intr-o pozitie similara minimum 3 ani (administrare personal-salarizare);

    -minim studii economicestudii superioare finalizate);
    - atestat Inspector Resurse Umane;

    - atestat de inspector salarii;

    - cunostinte avansate de legislatia muncii;
    - cunostinte operare MS Office (Word, Excel), program salarizare;
    - abilitati de comunicare si organizare, abilitati specifice (lucru cu cifrele), lucrul in echipa, atentie la detalii;

    - experienta in domeniul financiar-contabil, resurse umane si salarizare minim 5 ani.

    Beneficii:

  • Un pachet salarial competitiv.
  • Oportunitatea de a lucra intr-un mediu placut, intr-o echipa dinamica.
  • Asigurari de sanatate.
  • Tichete de masa.
  • Întrebări frecvente

    • Câte locuri de muncă sunt disponibile la SCC ERBASU SA pe Angajat.ro?

    • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la SCC ERBASU SA pe Angajat.ro?

    • Pe ce poziții are SCC ERBASU SA locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?