Inspector SSM si PSI

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Cerinte

- Calificarile necesarea in domeniul SSM si PSI, acreditate
- Cunostinte bune de utilizare a calculatorului ;
- Cunoasterea cel putin a unei limbi straine nivel mediu;
- Cunoasterea prevederilor legale in ceea ce priveste regimul actelor de evidenta a personalului pe linie de SSM;
- Cunostinte generale de legislatie referitoare la intocmirea si pastrarea documentelor de evidenta a personalului pe linie de SSM;
- Capacitate de analiza si sinteza;
- Discernamant si capacitate de a rezolva problemele;

Descrierea jobului

Obiectivul postului: Coordonarea si monitorizarea activitatilor de prevenire si protectie, in conformitate cu legislatia specifica in vigoare (Legea nrsi . nrpentru SSM si legea PSI

• Asigura formarea si functionarea Comitetului de securitate si sanatate in munca
• Coordoneaza elaboreareade instructiuni proprii pentru completarea si/sau aplicarea reglementarilor de securitate si sanatate in munca, tinand seama de particularitatile activitatilor si ale centrului, precum si ale locurilor de munca, si distribuie aceste instrucțiuni in companie numai dupa ce au fost aprobate de catre angajator.
• Verifica insusirea si aplicarea de catre toti angajatii a masurilor prevazute in planul de prevenire si protectie, a instructiunilor proprii, precum si a atributiilor si responsabilitatilor ce le revin in domeniul SSM & SU stabilite prin fisa postului.
• Implementeaza tematicile pentru toate fazele de instruire, , asigura informarea si asigura consultanta pentru instruirea angajatilor in domeniul securitatii si sanatatii in munca si verifica insusirea si aplicarea de catre acestia a informatiilor primate:
o Instruire introductiv generala la angajare si periodica impreuna cu Managerul de Centru, precum si a fiselor de instruire aferente
o Intocmirea deciziilor specifice SSM
o Intocmirea fiselor de instruire colective pentru terti, la cerere
o Actualizeaza permanent fisele de identificare a riscurilor profesionale
• Implementeaza programul anual de Protectia Muncii, organizeaza si amenajeaza punctele de prim-ajutor din interiorul intregii societati impreuna cu Managerul de department/ Centru
• Se asigura de implementarea reglementarilor legislative in vigoare privind Securitatea si Sanatatea in Munca, Prevenirea si Stingerea Incendiilor de catre toti angajatii, conform legislatiei in vigoare, in baza instructiunilor primate de la Seviciul de consultanta externa
• Asigura, impreuna cu servicul de consultanta externa, identificarea pericolelor si evaluarea riscurilor pentru securitatea si sanatatea lucratorilor, inclusiv la alegerea echipamentelor de munca, a substantelor sau preparatelor chimice utilizate si la amenajarea locurilor de munca, tinand seama de natura activitatilor din firma.
• Asigura implementarea masurilor stabilite de angajator pentru protectia grupurilor sensibile la riscuri (femei gravide, care alapteaza, tineri, persoane cu dizabilitati).
• Tine evidenta zonelor cu risc ridicat si specific
• Tine evidenta meseriilor si a profesiilor prevazute de legislatia specifica, pentru care este necesara autorizarea exercitarii lor.
• Tine evidenta posturilor de lucru care necesita examene medicale suplimentare.
• Tine evidenta posturilor de lucru care, la recomandarea medicului de medicina a muncii, necesita testarea aptitudinilor si/sau control psihologic periodic.
• Monitorizeaza in timpul vizitelor in centre, functionarea sistemelor si dispozitivelor de protectie, a aparaturii de masura si control, precum si a instalatiilor de ventilare sau a altor instalatii pentru controlul noxelor in mediul de munca.
• Verifica starea de functionare a sistemelor de alarmare, avertizare, semnalizare de urgenta, precum si a sistemelor de siguranta.
• Efectueaza controalele interne la locurile de munca, cu informarea, in scris, a angajatorului asupra deficientelor constatate si asupra masurilor propuse pentru remedierea acestora.
• Implementeaza necesarul de documentatii cu caracter tehnic de informare si instruire a lucratorilor in domeniul SSM
• Implementeaza programul de instruire-testare la nivelul unitatii.
• Acorda consultanta Managerilor diferitelor departamente din cadrul organizatiei cu privire la reglementarile legislative in vigoare si la normele privitoare la SSM&SU.
• Participa la comunicarea si cercetarea evenimentelor, inregistrarea si evidenta accidentelor de munca si a incidentelor periculoase, semnalarea, cercetarea, declararea si raportarea bolilor profesionale.
• Intocmeste si mentine Registrul unic de evidenta a accidentatilor in munca; Registrul unic de evidenta a incidentelor periculoase; Registrul unic de evidenta a accidentelor usoare; Registrul unic de evidenta a accidentatilor in munca ce au ca urmare incapacitate de munca mai mare de 3 zile de lucru.
• Implementeaza sanctiuni si stimulente pentru lucratori, pe criteriul indeplinirii obligatiilor si atributiilor in domeniul securitatii si sanatatii in munca.
• Tine evidenta echipamentelor de munca si urmareste ca verificarile periodice si, daca este cazul, incercarile periodice ale echipamentelor de munca sa fie efectuate de persoane competente.
• Analizeaza frecventa accidentelor de munca si a imbolnavirilor profesionale si intocmeste documente de raportare.
• Alte activitati necesare/specifice asigurarii securitatii si sanatatii lucratorilor la locul de munca

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Affidea Romania SRL pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Affidea Romania SRL pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Affidea Romania SRL locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?