Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
CANDIDATUL IDEAL:
-Absolvent studii superioare;
-Experienta de min 3 ani in activitatea de conducere (echipe mai mari de 10 persoane);
-Experienta de min 4 ani in activitatea de comert (experienta intr-o retea de magazine reprezinta un avantaj);
-Cunostinte bune de limba engleza ( germana reprezinta un avantaj);
-Flexibilitate si disponibilitate pentru deplasari in afara orasului de resedinta;
-Cunostinte de operare PC: MS Office;
-Permis de conducere categoria B;
Candidatul ideal va avea abilitati foarte bune de organizare, comunicare si lucru in echipa, un nivel ridicat de etica si integritate si va fi orientat spre atingerea rezultatelor. Totodata candidatul ideal va trebui sa se remarce prin disponibilitate, entuziasm si dorinta de a reusi.
DESCRIEREA JOBULUI:
-Monitorizarea indicatorilor de vanzari;
-Coordonarea, motivarea si dezvoltarea personalului managerial din subordine;
-Gestiunea bugetelor alocate;
-Gestionarea relatiei cu autoritatile de control;
-Intocmirea de analize si rapoarte pentru managementul ariei de vanzari;
-Asigurarea derularii in bune conditii a proceselor si fluxurilor operationale;
-Imbunatatirea/optimizarea proceselor in cadrul filialelor gestionate;
-Asigurarea implementarii de procese si proceduri.
BENEFICII:
- Rasplatim cu drag eficienta, implicarea si oferim: Bonus de performanta si masina de serviciu
- Ne dorim pentru angajati un echilibru intre viata personala si cea profesionala si oferim: Tichete de masa si tichete cadou; Zile suplimentare pentru concediu de odihna; Asigurare de sanatate
- Viitorul nostru esti tu si crestem odata cu tine. Iti oferim perspective de dezvoltare intr-un mediu de lucru sigur si dinamic si beneficiezi de: Traininguri/cursuri adaptate nevoilor tale, Bookster, Teambuilding, Programe de wellbeing, Posibilitatea de a te implica in proiecte foarte dinamice si extrem de interesante