Institutional Partnerships Customer Experience Specialist

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare



Avem

misiunea de a face știința deschisă, astfel încât toată lumea să poată trăi o viață sănătoasă pe o planetă sănătoasă .

Suntem unul dintre cei mai mari și mai citați editori la nivel global. Până în prezent, cele 200.000 de articole de cercetare disponibile gratuit au primit peste 1 miliard de vizualizări și descărcări și 2 milioane de citări. Jurnalele noastre acoperă știință, sănătate, științe umaniste și științe sociale, inginerie și sustenabilitate. Și continuăm să ne extindem în noi discipline academice, astfel încât mai mulți cercetători să poată publica accesul liber.

Fii parte din revoluția editorială și ajută-ne să transformăm modul în care cercetarea este publicată, evaluată și comunicată lumii.

Rolul este crucial pentru extinderea Programului de parteneriate instituționale Frontiers la nivel mondial, oferind servicii de primă clasă partenerilor instituționali (organizații care efectuează cercetări, inclusiv universități, consorții de biblioteci, finanțatori de cercetare).

Responsabilitati cheie:
  • Primul punct de contact pentru un portofoliu de instituții, dezvoltând relații și procese cu acestea și asigurându-le experiența pozitivă.
  • Integrarea la timp, păstrarea/reînnoirile și satisfacția unui portofoliu definit de parteneri instituționali existenți.
  • Supravegherea proceselor și comunicărilor pentru raportarea și verificarea eligibilității articolelor de către autori afiliați instituției partenere.
  • Integrarea noilor instituții partenere, inclusiv explicarea proceselor și un webinar introductiv/formare privind fluxurile de lucru și tabloul de bord online.
  • Legătura regulată cu departamentul de contabilitate.

Cerințe:
  • Axat pe client, adept în depanare, axat pe soluție și proactiv în abordare.
  • Investit în dezvoltarea personală, cu dorința de a învăța, de a crește și de a împărtăși cunoștințele în cadrul echipei și al departamentului mai larg.
  • Experiență dovedită în gestionarea contului, asistență pentru cont sau asistență pentru clienți/serviciu de peste 1 an.
  • Experiența într-un rol de gestionare a contului, asistență pentru cont sau asistență pentru clienți/serviciu într-un mediu de client B2B/instituțional reprezintă un plus.
  • Proactiv în dezvoltarea și îmbunătățirea colaborărilor și proceselor.
  • Experiența în lucrul în publicații academice sau în acces deschis și/sau într-o bibliotecă universitară sau în biroul de comunicare academică reprezintă un plus.
  • Cunoașterea limbii spaniole reprezintă un plus.

Beneficii

Cu peste 50 de naționalități reprezentate în echipa noastră globală, veți lucra în mod regulat cu colegii de echipă din alte țări și cu comunitatea noastră de cercetători, editori și autori din întreaga lume.

Misiunea noastră de a crea soluții pentru o viață sănătoasă se extinde și asupra mediului de lucru pe care îl oferim angajaților noștri.

Aceasta include:

100% lucru la distanță

Angajații au acum flexibilitatea de a alege unde doresc să lucreze, cu lucrul de la distanță disponibil pe bază de normă parțială sau cu normă întreagă (nu se aplică anumitor joburi la locul de muncă/IT din cauza naturii rolului care necesită prezență la fața locului). , în birou).

Învățare și dezvoltare

Toți angajații au acces la LinkedIn Learning (și Pluralsight pentru echipa noastră de tehnologie), un buget personal anual de învățare și timp dedicat pentru L&D.

Bunăstare

Oferim cursuri gratuite de yoga online, un plan de asistență pentru angajați, acces la aplicația Headspace și patru zile de bunăstare în plus față de concediul anual.

Oportunități de voluntariat

Angajații pot dedica trei zile în fiecare an voluntariatului pentru o cauză personală sau prin intermediul platformei noastre partenere de voluntariat, Alaya.

Frontiers îmbrățișează în mod activ diversitatea și este un loc de muncă sigur și primitor. Recrutarea nu face obiectul discriminării – inclusiv pe criterii de rasă, origine națională sau etnică, vârstă, religie, dizabilitate, sex, identitate de gen sau orientare sexuală. Cu peste 600 de angajați din peste 50 de națiuni diferite, diversitatea noastră creează echipe vibrante și ne provoacă constant să apreciem mai multe perspective.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Frontiers pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Frontiers pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Frontiers locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?