Cine suntem noi?
Suntem un proiect nou al unui fond de investiții din Lituania - Equite, cu vasta experiență în consultanță de business.
Țelul nostru este să construim primul asistent digital ce poate acoperi nevoile clienților, persoane fizice, în ceea ce privește serviciile de asigurare, furnizare gaze și electricitate precum și servicii de telecom și internet.
Ne ajutăm clienții să înteleagă mai bine riscurile la care sunt expuși pentru a face cea mai bună alegere pentru ei din punct de vedere al prețului și al acoperirilor
Site-ul sherlook.ro este operațional, oferind deja servicii de asigurare RCA, travel, precum și servicii de telecom. Am primit suport din partea brokerului de asigurare cu care lucrăm, dar acum a venit momentul în care avem nevoie de echipa proprie pentru gestiunea comenzilor și a portofoliului de clienți.
Ce cautam?
Descrierea functiei
Coordonarea activității de subscriere cu mențiunea că în prima etapă, până la completarea echipei de asigurare, necesită o implicare directă și în aria executivă (gestiunea portofoliului de clienți și a întregii problematici specifice asigurărilor).
Atributii si responsabilitati
- Desfășurarea activității de suport pentru clienții companiei în vedere emiterii polițelor de asigurare, a verificării și corectării acestora;
- Îmbunătățirea permanentă a procentului de conversie din vizitator în client prin suport telefonic pentru cei interesați. Aici este nevoie de o abordare proactivă de suport și contact cu ajutorul unui serviciu call center a potențialilor clienți (fără target de vânzări);
- Vizează și se implică permanent în serviciul de customer-care
- Gestionează relația comercială și tehnică cu brokerul de asigurare;
- Gestioneaza relației comerciale cu actualii clienți;
- Ține legătura cu clienții pe parcursul derularii contractului de asigurare, asistă clientul în procesul de achiziție online a poliței de asigurare;
- Gestionează relațiile cu asigurații din portofoliu și se asigura de respectarea principiilor/valorilor companiei atat in ceea ce priveste relatia cu clientii, cat si cu angajatii.
Experienta necesara:
- Certificare ISF
- Bacalaureat (ideal studii superioare) ;
- Cunostinte bune de operare calculator;
- Experienta anterioara in folosirea softurilor specifice- 24broker și/sau SIMBA constituie un avantaj;
- Cunoștințe de limbă engleză – nivel mediu (scris și vorbit).
Profil:
- Spirit antreprenorial, integritate si etica;
- Perseverenta, seriozitate, motivatie, responsabilitate;
- Spirit de echipa;
- Abilitati de negociere;
- Bune abilitati de comunicare;
- Experiență în activitatea de suport clienți
Ce oferim?
- Salariu fix cu posibilitate de majorare a veniturilor în funcție de performante;
- Mediu de lucru atractiv si beneficii asociate contractului de munca;
- Posiblitate de dezvoltare si evolutie profesionala.
Data contactului:
[email protected]
Prin aplicarea CV-ului tau la acest job esti de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal de catre Sherlook. Datele vor fi prelcurate doar in interes de recrutare.