Intercompany Manager

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Creșteți mai repede.

Întotdeauna îi căutăm pe cei cu adevărat pasionați de munca lor. Dacă vă numărați printre ei, puteți fi siguri că există un loc pentru dvs. în eMAG. Am crescut foarte repede și suntem hotărâți să continuăm. Ceea ce ne-a adus aici este dorința noastră de evoluție continuă și rezultate practice.

La eMAG, un set de principii puternice ne ghidează munca de zi cu zi: înțelegem clientul, gândim ca un antreprenor de succes, luăm decizii susținute de date, evaluăm impactul proiectelor noastre, acționăm responsabil, ne sprijinim reciproc și crește odată cu afacerea. Ne definesc si ne ajuta sa devenim destinatia preferata de cumparaturi pentru clientii nostri.

Aproape 6000 de oameni lucrează acum în eMAG. Credem cu tărie în dezvoltarea oamenilor și, prin urmare, în fiecare an investim din ce în ce mai multă energie și resurse pentru a rămâne o organizație care învață constant. Dorim să ne asigurăm că vei avea cei mai talentați colegi, precum și mediul potrivit pentru a crește și a obține rezultate excelente, pentru a deveni ceea ce îți dorești la nivel personal și profesional.



Manager intercompanii



Creșteți mai repede. Creșteți mai departe. Există o probabilitate foarte mare ca Finanțe în eMAG să fie diferit de ceea ce ați întâlnit până acum. Pentru a te bucura de el, trebuie să îți place să ai inițiativă și să ajungi la fundul cazurilor de afaceri, trebuie să pui întrebări și să lucrezi împreună pentru a găsi și defini cele mai bune opțiuni pe care le are eMAG pentru a merge mai departe. Apoi, executați. Experiența trecută este întotdeauna utilă, dar multe dintre proiectele la care lucrăm sunt noi, așa că curiozitatea și o minte deschisă ne fac să mergem mai departe.

Îmbunătățim constant procesele angajaților pentru tânăra noastră organizație și fiecare membru al echipei noastre are un rol important de jucat în acest sens. Ambiția noastră este să avem nu numai o afacere înfloritoare, ci și o echipă implicată, care favorizează dezvoltarea – sau, cu alte cuvinte, cel mai bun mediu de învățare din oraș! Dacă vă place sunetul, atunci ne-ar plăcea să vă cunoaștem!


Ce vei face în echipa noastră?


În calitate de Manager Intercompany în echipa noastră, veți lucra îndeaproape cu echipele financiare, partenerii de afaceri dar și cu toate entitățile din grupul nostru, pentru a optimiza procesul intercompany (de la definirea unui partener intercompany până la cerințele de raportare). Activitățile tale zilnice pot include:


  • Dezvoltarea și menținerea unei relații strânse cu părțile interesate și echipele acestora
  • Contribuirea la stabilirea unui proces Intercompany mai eficient
  • Proiectarea, implementarea și documentarea unui set de proceduri și controale pentru întregul proces Intercompany
  • Contribuția la pregătirea diferitelor rapoarte
  • Oferirea afacerii un set de analize financiare strategice multidimensionale care vor asigura luarea deciziilor corecte
  • Supravegherea operațiunilor de zi cu zi Intercompany, procesele de sfârșit de lună și de sfârșit de an, coordonarea cu echipa financiară pentru a asigura finalizarea sarcinilor Intercompany în termenele limită
  • Verificarea si validarea pozitiei Intercompany in cadrul situatiilor financiare si a altor declaratii fiscale
  • Dezvoltarea unei echipe diversificate de profesionisti financiari
  • Elaborarea de rapoarte financiare detaliate și prezentări pentru echipa de management superior, împreună cu soluții pentru problemele în curs sau riscurile care pot crește productivitatea
  • Lucrul împreună cu alte echipe pentru a dezvolta sisteme/procese și proceduri care pot asigura o evaluare corectă a afacerii


Să ne întâlnim dacă ai aceste abilități:

  • Sunteți pasionați de finanțe și doriți să lucrați într-un mediu dinamic
  • Sunteți pasionați să vă dezvoltați în continuare cunoștințele și abilitățile atât ca profesionist financiar, cât și ca manager de oameni
  • Să aibă cel puțin 4 ani experiență într-un post similar
  • Aveți experiență în reproiectarea proceselor financiare
  • Sa ai experienta in lucrul in SAP
  • Au fost expuși unui mediu financiar complex, fie la nivel local, fie internațional
  • Vorbește engleză fluent
  • Să aibă capacitatea de a lucra cu diferite grupuri și niveluri în cadrul unei organizații
  • Să aibă capacitatea de a prelua conducerea în discuțiile și negocierile interne


Alte informații:


Știm că beneficiile sunt importante, de aceea, la eMAG, îți oferim câteva opțiuni din care să alegi:

  • Abonament medical pentru Medicover, Medlife sau Regina Maria
  • Un buget flexibil pe care îl poți investi în tine după cum dorești: tichete de masă, tichete de vacanță, tichete culturale, pensiune privată, cursuri de limbi străine, carduri cadou eMAG și Fashion Days, acces la sala de sport World Class sau chiar cursuri de dezvoltare profesională
  • Veți primi diferite reduceri de la partenerii noștri - bancare, mobile, medicină dentară, wellness sau cafenele
  • Ai acces la biblioteca Bookster
  • Vei lucra într-un birou prietenos. Ne-am reproiectat biroul central pentru a se potrivi noului nostru model de lucru hibrid: am dublat numărul de săli destinate întâlnirilor și le-am dotat cu tehnologie de ultimă oră pentru a facilita întâlnirile mixte - online și offline


Aplica, iar daca experienta ta va fi considerata potrivita pentru rolul pe care ti-l doresti, te vom contacta telefonic pentru mai multe detalii.


Echipa de recrutare eMAG

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la eMAG pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la eMAG pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are eMAG locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?