Internal Controller

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Vino si alatura-te echipei KRUK Romania si vom creste impreuna, cu pasiune si hotarare!

Grupul KRUK este liderul pietei de gestionare a creantelor din Europa Centrala. Din 2007, Grupul activeaza cu succes pe piata din Romania.

KRUK Group este prezent in mai multe tari din Europa Centrala: Polonia, Romania, Cehia, Slovacia, Germania, Luxemburg, Malta, Italia si Spania. Compania ofera oportunitati de dezvoltare, siguranta, suport si stabilitate. KRUK Romania are o echipa tanara si profesionista si isi desfasoara activitatea intr-un mediu placut si linistit. Valorile in functie de care ne ghidam activitatea, sunt: ​​simplitatea, respectul, cooperarea, responsabilitatea si dezvoltarea continua.

In centrul fiecarui proiect si activitate pe care le dezvoltam, avem clientii nostri si ne straduim in fiecare zi sa gasim noi solutii viabile care sa ii ajute sa isi rezolve problemele financiare temporare.

Locatie rol: Timisoara & zona de Sud-Vest

Responsabilitati:

  • Verifica respectarea procedurilor interne aplicabile Agentilor Field
  • Identifica si evalueaza riscurile specifice activitatii de colectare amiabila
  • Se deplaseaza in zona de responsabilitate a Agentilor Field pentru a verifica toate documentele si actiunile intreprinse de acestia in raport cu procedurile si normele interne
  • Evalueaza vizitele pe teren in conformitate cu procedurile referitoare la aceste activitati
  • Evidentiaza erorile, abaterile si deficientele din activitatea Agentilor, identifica neconformitatile in vederea limitarii riscurilor, pierderilor si cresterea calitatii actiunilor intreprinse si a eficientei departamentului
  • Documenteaza rapoarte de control mentionand concluziile, riscurile, deficientele constatate si recomandarile de optimizare a activitatii, propune imbunatatiri pentru proceduri si actiuni de control intern
  • Se asigura ca toate rapoartele sunt intocmite cu acuratete si in conformitate cu termenele agreate

Cerinte:

  • Minimum 1 an experienta in domeniul colectarii de creante
  • Abilitati de analiza si atentie la detalii
  • Orientare catre solutionarea situatiilor complexe
  • Disponibilitate pentru deplasare in judetele alocate
  • MS Office la nivel avansat
  • Permis auto cat. B (obligatoriu)

Oferta noastra:

  • Sistem flexibil de beneficii intr-o platforma online - poti alege beneficiile care se potrivesc nevoilor tale (valoare pachet lunar peste media pietei);
  • Asigurare medicala ce acopera servicii complexe;
  • Masina de serviciu;
  • Sistem de lucru hibrid - 50% din timp deplasare pe teren, 50% din timp lucru de acasa;
  • Oportunitati de dezvoltare (cursuri interne si externe), Career Path;
  • Climat de lucru foarte prietenos: KRUK Romania face parte din top 10 anagajatori constant in ultimii 5 ani, conform sondajului Undelucram;
  • 21 zile de concediu de odihna + alte zile de concediu pentru vechimea in companie + 1 zi libera pentru ziua de nastere.

INFORMATII DESPRE PROTECTIA DATELOR

Prin aplicarea la acest anunt de recrutare declar ca am citit nota de informare disponibila pe pagina companiei la adresa: https://ro.kruk.eu/candidat-pentru-un-loc-de-munca-gdpr, si sunt de acord cu modul si termenii de prelucrare datelor cu caracter personal pe care KRUK Romania le va procesa in scopul recrutarii, pentru pozitia pe care am selectat-o.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la KRUK România pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la KRUK România pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are KRUK România locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?