Despre noi
LC Waikiki Retail Company este o companie lider de retail de modă, cu o cifră de afaceri
de 3 miliarde de dolari. Călătoria lui LC Waikiki a început în Franța în 1988, continuând după
1997 ca marcă turcească sub umbrela lui LC Waikiki Mağazacılık
Servicii Comerț Inc.
Astăzi, LC Waikiki tranzacționează în aproximativ 1200 de magazine din 56 de țări, cu
filozofia companiei conform căreia „Toată lumea merită să se îmbrace bine”.
oamenii să se bucure de modă accesibilă prin produse de calitate la prețuri accesibile
preturi.
Există aproape 7500 de oameni care lucrează la biroul corporativ al LC Waikiki, mai mult
peste 55.000 de oameni în Turcia și în străinătate.
LC Waikiki își propune să fie una dintre cele 3 cele mai de succes articole de îmbrăcăminte gata făcute
mărci în Europa până în 2023.
La LC Waikiki, valorile noastre sunt a fi virtuos, a realiza împreună, a extins
expertiza, orientarea catre client, contestarea dificultatilor.
Așadar, dacă ești pregătit pentru dinamism și vrei să crești cu provocări, vino și
alăturaţi-ne!
Ne încununăm succesele cu premii
- Ne-am clasat pe locul 1 în „Cea mai dorită companie de retail pentru a lucra la tineri” de
Premiile pentru tineret pentru tineret 2021.
- Primul în „Cele mai mari companii de retail în funcție de metri pătrați în străinătate”
- Ne-am clasat pe locul 1 în categoria Feme- Friendly și Female Manager Friendly
Companii din Turcia Top-Feme-Friendly Companies Survey.
· Am primit Premiul pentru cea mai reputată marcă a anului – Turcia de către The
One Awards în 2020.
Cu noi, vei fi responsabil de la;
· Asigurarea fluxului de informații privind procesele de servicii, informații despre campanie și agendele clienților LC Waikiki pentru compania de call center terță parte a furnizorului de servicii.
· Urmărirea în mod regulat a rapoartelor privind eficiența muncii, durabilitatea și productivitatea reprezentative ale centrului de apeluri.
· Urmarirea cu reprezentantii care nu functioneaza in conformitate cu valorile generale de productivitate one-to-one de servicii clienti; pentru a gestiona soluții de îmbunătățire și rotație.
· Investigarea funcționalității produselor și platformelor digitale care contribuie în mod obișnuit la productivitatea serviciilor clienților. Pentru a urmări constatările și a le rezolva.
Coordonarea furnizorului terț, a calității serviciilor și a serviciilor de satisfacție a clienților prin urmărirea calității serviciului primit, cum ar fi măsurarea calității și apelul umbră al clienților, monitorizarea performanței reprezentanților care au rămas în urmă țintei în rezultatele calității
· Gestionarea cererilor de Nivelul 3 prin evaluarea scenariilor scrise și orale pregătite și coordonarea cu echipele de Nivelul 2,
· Gestionarea canalelor de servicii de social media prin utilizarea scripturilor și a răspunsurilor oferite,
· Definirea și verificarea scripturilor în conformitate cu scenariile de contact sau actualizarea acelor scenarii care necesită o actualizare.
Candidatul pe care îl căutăm
· Experienta in call center de minim 3 ani este obligatorie
· Bune cunoștințe de afaceri CC, CRM și Managementul reclamațiilor clienților
· Capacitate puternică de organizare și planificare și abilități de comunicare
· Capabil să lucreze flexibil și orientat spre rezultate într-o organizare dinamică
· Cunoștințe de master în programele MS Office, în special Excel
· Fluența în limba engleză de afaceri scrisă și orală este esențială
Ce vă oferă LC Waikiki
- Oportunitatea de a-ți asuma responsabilitatea într-una dintre companiile cu cea mai rapidă creștere din retail.
- Comunicare deschisă, lucru în echipă și cultură puternică a companiei. O organizație care prețuiește foarte mult munca în echipă, dezvoltarea și inovația.
- Un mediu de lucru în care performanța și talentul sunt remarcate și recunoscute.
- O șansă de a face parte din Echipa LCWaikiki care avansează la Golurile 2023.
- Ecosistem de lucru dinamic în care poți să iei inițiativă și responsabilitate, să-ți îmbunătățești abilitățile și să înveți continuu
- Să lucrezi într-un loc de muncă antrenant și să faci parte dintr-o echipă dinamică
La LC Waikiki, valorile noastre fiind virtuoase, realizarea împreună, expertiză vastă, orientarea către client, provocarea dificultăților.
Așa că dacă ești pregătit pentru dinamism și vrei să crești cu provocări, vino și alătură-te nouă!
La LC Waikiki, ne facem timp să examinăm fiecare cerere din cauza cerințelor prealabile LC Waikiki. Dacă aplicația dvs. a găsit adecvată, vă vom contacta prin telefon sau e-mail.