Investigator Site Contracts Manager/Investigator Site Contracts Analyst - Remote

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Responsabilități

Deținătorului rolului i se poate cere să acopere toate sau unele dintre responsabilitățile menționate mai jos, dar va fi de așteptat să se concentreze asupra anumitor responsabilități pentru perioade de timp.
  • Responsabil pentru dezvoltarea estimărilor complexe de grant pentru investigatori, a strategiilor de contractare și a textului propunerii pentru a sprijini procesul de dezvoltare a propunerii.
  • Dezvoltați modele de contract și buget și sisteme de contractare, instrumente, procese și materiale de instruire pentru sponsorii selectați și studii complexe sau programe multi-protocoale în conformitate cu Scopul de lucru și Planul de proiect, în cadrul strategiei de proiect convenite.
  • Asigurați colaborarea, inclusiv comunicarea cu sponsorii, părțile interesate și regiunile și țările RSU, pentru a furniza cu succes domeniul de aplicare convenit al proiectului, în conformitate cu cerințele sponsorului și/sau cu Planul de management al RSU.
  • Oferiți asistență juridică, operațională și financiară specializată în contractare pentru a facilita dezvoltarea eficientă a afacerii și inițierea și întreținerea unor studii clinice complexe, asigurând în același timp conformitatea cu cerințele de reglementare și cu legile locale.
  • Creați, publicați și/sau revizuiți documentația științifică, tehnică și administrativă de bază pentru a sprijini dezvoltarea afacerii și pentru a permite inițierea și întreținerea studiului, după cum este necesar.
  • Evaluează și revizuiește peisajul contractual și contribuie la colectarea, interpretarea, analiza și diseminarea informațiilor exacte privind contractarea pentru a sprijini studiile alocate și compania mai largă, după cum este necesar.
  • Asigurarea eficienței generale a contractării și aderarea la termenele proiectului și obiectivele financiare; raportați parametrii de performanță a contractării și activitățile de contractare în afara domeniului de aplicare, după cum este necesar.
  • Colaborați cu Managementul Calității pentru a asigura un management adecvat al contractelor și standarde de calitate.
  • Mentorați și antrenați colegii după cum este necesar și oferiți îndrumări tehnice atât în ​​cadrul proiectului, cât și în afara acestuia.
  • Oferiți prezentări clienților și organismelor profesionale, după caz.
  • Asigurați finalizarea și întreținerea corectă a sistemelor interne (cu accent pe CTMS), baze de date, instrumente de urmărire, calendare și planuri de proiect.
  • Preluați un rol principal în dezvoltarea unor relații de lungă durată cu clienții Quintiles preferați; poate servi drept legătură pentru proiecte nespecifice pentru clienții de top.
Cunoștințele, aptitudinile și abilitățile necesare
  • Bune abilități de negociere și comunicare cu capacitate de provocare
  • Bune abilități interpersonale și un puternic jucător de echipă; capacitatea de a coordona și de a colabora deasupra, în cadrul și în cadrul proiectelor complexe
Excelente abilități de scriere juridică, financiară și/sau tehnică
  • Înțelegerea aprofundată a mediului de studii clinice reglementate și cunoașterea procesului de dezvoltare a medicamentelor
  • Cunoștințe și capacitatea de a aplica GCP/ICH și ghidurile de reglementare aplicabile
  • Cunoașterea cerințelor de reglementare aplicabile, a SOP-urilor și a standardelor corporative ale companiei
  • Capacitate dovedită de a exercita o judecată independentă, asumându-și riscuri calculate atunci când iau decizii
  • Abilitati puternice de leadership, cu capacitate de motivare, coach si mentor
  • Bune abilități de organizare și planificare
  • Bune abilități de prezentare
  • Cunoștințe solide despre Microsoft Office și aplicațiile de e-mail
  • Cunoștințe solide despre managementul contractelor de studii clinice
  • Capacitate dovedită de a interpreta modele de prețuri și de a pregăti propuneri, grile de licitație și bugete
  • Abilitatea de a lucra bine într-un mediu de echipă matrice
  • Abilitatea de a stabili și menține relații de lucru eficiente cu colegii de muncă, managerii și sponsorii.
Educație și experiență minimă necesară

Licență într-un domeniu conex și experiență relevantă de 7 ani, inclusiv experiență demonstrabilă în calitate de expert contractual regional sau internațional; sau o combinație echivalentă de educație, formare și experiență.

IQVIA este un furnizor global de frunte de analiză avansată, soluții tehnologice și servicii de cercetare clinică pentru industria științelor vieții. Credem în depășirea limitelor științei umane și științei datelor pentru a avea cel mai mare impact posibil - pentru a ne ajuta clienții să creeze o lume mai sănătoasă. Aflați mai multe la https://jobs.iqvia.com

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la IQVIA pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la IQVIA pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are IQVIA locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?