Invoicing Operational Support with French

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

- - - - - - - - - - - Acest rol are sediul în Centrul de Servicii Partajate Michelin din București, Michelin Corporate & Business Services , unde peste 700 de colegi oferă excelență în Achiziții, Finanțe, Logistică, Administrare Vânzări, Personal și Managementul serviciilor. Asistență de la distanță pentru clienți și furnizori de servicii:
  • Oferiți suport operațional clientului sau furnizorului de servicii prin diferite canale.
  • Asistăm partenerii sau clienții noștri cu orice aspect al întrebării legate de operațiunile de servicii: probleme, instruire, conformitate, escalade etc.
  • Efectuați primul triaj (rezolvați problemele tehnice sau întrebările) și direcționați clientul sau partenerul către departamentul/individul potrivit pe baza faptelor împărtășite de aceștia.
  • Actualizați și introduceți informații pentru a menține evidențele clientului la zi.
  • Începeți și programați o Comandă de service conform procesului de programare.
  • Asistență cu solicitările sistemului.
  • Asiste și ajută la întrebările clienților cu privire la utilizarea echipamentelor de monitorizare, instrumentelor, ofertelor și/sau procedurilor operaționale.
  • Dirijați și gestionați performanța portofoliului dvs. de „clienți” și alertați când există o abatere.
  • Organizați implementarea îmbunătățirilor la ofertele existente sau la ofertele noi cu Dealer/Client/Partener/furnizor.
  • Sprijiniți livrarea sau îndepărtarea echipamentelor prin asistență multicanal (chat și e-mail, etc), în urma procesului de programare.
  • Urmăriți Comenzile de Servicii asigurându-vă că procesul de programare se desfășoară cu calitate și eficiență.
  • Confirmați datele despre client și despre vehicul.
  • Capturați și înregistrați serviciul furnizat și datele clienților pentru a menține fișierele clientului la zi.
  • Oferiți ajutor și răspundeți la întrebări privind litigiile privind facturarea și facturarea (valori divergente, program de plată, plată duplicat, probleme legate de echipamente, transfer de proprietate, printre altele.)
  • Actualizați și înregistrați informația/decizia în dosarul clientului.
  • Orientarea către client și relația cu clienții.
  • Colectarea și prelucrarea datelor.
  • Analiză de afaceri și proactivitate.
  • Rezolvarea problemelor și luarea deciziilor.
  • Munca în echipă și colaborare.
  • Educatie inalta.
  • Atentie la detalii.
  • franceza si engleza - min B2.
  • Excel – competență de bază.
  • Program de lucru flexibil și opțiuni de birou la domiciliu (hibrid).
  • Un pachet de beneficii personalizabil cu opțiuni la alegere: acces la sală de sport, servicii medicale sau stomatologice, pensie privată de pensionare, deducere a costurilor transportului public, vouchere pentru activități culturale etc.
  • Abonament medical privat; Asigurare de viata; Bonuri de prânz și reduceri; Deducerea costurilor de concediu.
Odată ce ați trimis cererea, unul dintre recrutorii noștri o examinează. Dacă profilul dvs. se potrivește cu rolul nostru:
  • Avem un telefon pentru a ne cunoaște;
  • Facem evaluări pentru a vă vedea abilitățile și competențele lingvistice;
  • Ne întâlnim într-un interviu față în față (sau online, în funcție de context), cu un recrutor și managerul de angajare.
Treceți cu brio toate etapele și vă vom trimite o ofertă. SĂ INSPIRAM MIȘCARE PENTRU VIAȚĂ De unde vin succesul și ideile? Credem cu tărie că provin din inteligența colectivă . Talentele, oamenii și angajații noștri sunt sursa inovațiilor cu scop și durabil. De aceea, ne pasă să le dezvoltăm și să le îmbunătățim puterea și le asigurăm o călătorie profesională personalizată în unități și țări. Ceea ce ne motivează este spiritul de inovație nelimitată , pe care îl deținem cu toții. Scopul nostru este să cultivăm și să cultivăm acel spirit, punând la îndoială status quo-ul, îmbunătățind modul nostru de a face lucrurile. Prin urmare, suntem întotdeauna optimiști în ceea ce privește depășirea provocărilor de mâine. Aceasta este misiunea noastră ca angajator: să inspirăm inovația în noi toți, să construim o viață mai bună în mișcare pentru tine și pentru toată lumea . Michelin, lider în domeniul anvelopelor, se dedică îmbogățirii durabile a mobilității bunurilor și persoanelor prin producția, distribuția și comercializarea anvelopelor pentru fiecare tip de vehicul. De asemenea, oferă servicii inovatoare de sprijin pentru afaceri, servicii de mobilitate digitală și publică ghiduri de călătorie, hoteluri și restaurante, hărți și atlase. Michelin are peste 4500 de angajați în România: 3 fabrici (2 în Zalău și 1 în Florești - Prahova), precum și o rețea comercială, și un centru de servicii partajate, în București. Biroul din București găzduiește și centrul de coordonare pentru regiunea Europei Centrale.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Michelin pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Michelin pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Michelin locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?