Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Cerințe și abilități:
- +3 ani de experiență în roluri anterioare ITSM;
- Abilități de bază bine dezvoltate de rezolvare a problemelor, analiză, prezentare;
- Atentie la detalii;
- Experienta in lucrul cu instrumente ITSM: Atlassian – Jira Service Management, BMC – Remedy;
- Abilitatea de a fi auto-dirijat și de a contribui independent la echipă;
- Bune abilități de comunicare;
- Fluent în limba engleză.
Responsabilitati:
- Controlează ciclul de viață al tuturor modificărilor IT;
- Autorizează și aprobă modificări minore/scăzute;
- Gestionează riscul pentru disponibilitatea continuă a serviciilor de afaceri prin validarea și evaluarea tuturor modificărilor;
- Permite efectuarea de modificări benefice, cu o întrerupere minimă a serviciilor IT;
- Reprezintă interesele IT în Panelul de experți (Change Advisory Board);
- Gestionează conflictul dintre solicitările multiple de schimbare și oferă îndrumări cu privire la prioritățile de afaceri în cadrul și între mai multe linii de afaceri.
- Lucrează îndeaproape cu colegii din IT, managerii de proiect și reprezentanții afacerii pentru a revizui toate modificările și asigură aderarea la modelul de schimbare și fluxul de lucru al procesului în limitele și nivelurile convenite;
- Rapoarte procesează excepții, cultivă o cultură a toleranței zero față de schimbările neautorizate;
- Inițiază potențiale îmbunătățiri ale procesului, implementează și monitorizează aceste îmbunătățiri;
- Măsoară performanța managementului schimbării în raport cu KPI-urile;
- Se asigură că modificările aduse tuturor elementelor de configurare a serviciului sunt capturate și înregistrate în baza de date de management al configurației (CMDB).