IT Customer Service Associate with English

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Responsabilități cheie

  • Gestionarea suportului pentru aplicații de la crearea contului, actualizări, modificări ale fluxului de lucru până la coordonarea cu L3 și Furnizori.

  • Asistență utilizatorului final în operațiunile zilnice cu aplicații, sistem de operare și software specifice;

  • Primiți și efectuați apeluri, chat-uri, e-mailuri și contacte cu autoservire, colectați informații aplicând lista de verificare;

  • Clasificați cererile/incidentele și oferiți suport, triaj și rezolvare

  • Cercetarea informațiilor necesare folosind resursele disponibile, ghidurile utilizatorului și potrivirea reclamațiilor cu erorile și problemele cunoscute;

  • Clasificarea și documentarea cazurilor conform standardelor cerute;

  • Identificarea și escaladarea problemelor prioritare;

  • Asistență în utilizarea funcționalităților aplicației, identificarea posibilelor soluții;

  • Direcționați cazurile care nu sunt în domeniul de aplicare sau nu pot fi rezolvate la următoarele niveluri de asistență.

  • Gestionați interogările operaționale cu un sentiment de urgență, îndeplinind în același timp valorile de calitate necesare.

  • Rezolvați incidentele și solicitările de servicii folosind documentația pas cu pas.

  • Cerințe

  • Fluent în limba engleză

  • Sunteți familiarizat cu MS Word, MS Excel, MS Outlook;

  • Sunteți un utilizator moderat de computer și vă place să remediați singur problemele computerului.

  • Aveți un ochi atent pentru detalii, cercetări și investigații

  • Abilitățile anterioare de îngrijire a clienților și experiența IT Service Desk sunt foarte apreciate, dar nu obligatorii.

  • Sunteți un jucător de echipă cu bune abilități de comunicare;

  • Sunteți capabil să lucrați individual și, în echipă, și să vă schimbați atunci când este necesar.

  • Sunteți automotivat, cu o atitudine și o abordare pozitivă;

  • Puteți rezolva probleme urgente și puteți lucra sub presiune;

  • Ești responsabil într-un mediu de lucru.

  • Prietenos, răbdător, capabil să lucreze într-un mediu cu ritm rapid, atent la detalii, gânditor critic, rezolvator de probleme, abilități de ascultare, ținând înregistrări precise.

  • Întrebări frecvente

    • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Accenture pe Angajat.ro?

    • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Accenture pe Angajat.ro?

    • Pe ce poziții are Accenture locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?