Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Responsabilități cheie
Gestionarea suportului pentru aplicații de la crearea contului, actualizări, modificări ale fluxului de lucru până la coordonarea cu L3 și Furnizori.
Asistență utilizatorului final în operațiunile zilnice cu aplicații, sistem de operare și software specifice;
Primiți și efectuați apeluri, chat-uri, e-mailuri și contacte cu autoservire, colectați informații aplicând lista de verificare;
Clasificați cererile/incidentele și oferiți suport, triaj și rezolvare
Cercetarea informațiilor necesare folosind resursele disponibile, ghidurile utilizatorului și potrivirea reclamațiilor cu erorile și problemele cunoscute;
Clasificarea și documentarea cazurilor conform standardelor cerute;
Identificarea și escaladarea problemelor prioritare;
Asistență în utilizarea funcționalităților aplicației, identificarea posibilelor soluții;
Direcționați cazurile care nu sunt în domeniul de aplicare sau nu pot fi rezolvate la următoarele niveluri de asistență.
Gestionați interogările operaționale cu un sentiment de urgență, îndeplinind în același timp valorile de calitate necesare.
Rezolvați incidentele și solicitările de servicii folosind documentația pas cu pas.
Cerințe
Fluent în limba engleză
Sunteți familiarizat cu MS Word, MS Excel, MS Outlook;
Sunteți un utilizator moderat de computer și vă place să remediați singur problemele computerului.
Aveți un ochi atent pentru detalii, cercetări și investigații
Abilitățile anterioare de îngrijire a clienților și experiența IT Service Desk sunt foarte apreciate, dar nu obligatorii.
Sunteți un jucător de echipă cu bune abilități de comunicare;
Sunteți capabil să lucrați individual și, în echipă, și să vă schimbați atunci când este necesar.
Sunteți automotivat, cu o atitudine și o abordare pozitivă;
Puteți rezolva probleme urgente și puteți lucra sub presiune;
Ești responsabil într-un mediu de lucru.
Prietenos, răbdător, capabil să lucreze într-un mediu cu ritm rapid, atent la detalii, gânditor critic, rezolvator de probleme, abilități de ascultare, ținând înregistrări precise.