IT End User Support Consultant Job

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Cine suntem noi

Obiectivul nostru principal este de a gestiona configurațiile pe grupuri mari de utilizatori și de a maximiza productivitatea acestora prin utilizarea eficientă și sigură a instrumentelor TIC și a aplicațiilor software.

Veți face parte din echipa noastră NTT DATA EMEAL IT și veți lucra în coordonare cu membrii echipei din diferite țări.

Ce vei face

  • Configurați, întrețineți și depanați Microsoft Windows desktop, laptop-uri, notebook-uri, computere MAC și Surface
  • Implementarea sistemului de operare și software prin SCCM/Intune și depanarea problemelor aferente
  • Noi setări de sistem de angajare, instruire pentru utilizatorii finali atunci când este necesar
  • Menține inventarul hardware-ului și pieselor atribuite utilizatorilor
  • Coordonarea și urmărirea cu furnizorii cu privire la înlocuirea pieselor pentru active și orice alte dispozitive
  • Consiliază și ajută utilizatorii în rezolvarea problemelor legate de hardware, software, rețele și periferice folosind tehnologia disponibilă
  • Analizează nevoile de bază ale afacerii și recomandă modalități de optimizare a resurselor hardware ale PC-ului în atingerea obiectivelor de afaceri
  • Clasificați și înregistrați interogările raportate și oferiți soluții
  • Escalați, dacă este necesar, problemele nerezolvate la un nivel superior de suport
  • Oferiți sfaturi și asistență esențială în materie de securitate online
  • Oferiți asistență pentru programele EUC cu sferă mai mare (de exemplu, implementarea Office365, migrarea Exchange, Intune/Autopilot)

Ce vei aduce cu tine

  • Este necesară diplomă de licență sau experiență de lucru echivalentă
  • Experiență anterioară de 3-5 ani în domeniul IT sau în domeniul managementului service desk aferent
  • Înțelegerea avansată a elementelor fundamentale ale administrării rețelelor și serverelor/desktopului, instalărilor, upgrade-urilor, tehnicilor, instrumentelor, materialelor și echipamentelor
  • Cunoștințe avansate ale proceselor și resurselor necesare pentru a efectua sarcini analitice și tehnice pe sistemul informatic EUC
  • Cunoașterea sistemelor bazate pe rețea/server/cloud și securitate IT
  • Bună cunoaștere a sistemului de operare Microsoft Windows - depanare, configurare și instalare probleme
  • Bune cunoștințe despre Microsoft Office Suite și Office 365 - operarea, depanarea problemelor, configurarea și gestionarea platformei (Office, Teams, OneDrive)
  • Bune cunoștințe despre utilizatorii și computerele Microsoft Active Directory/Azure AD - operare
  • Bune cunoștințe despre configurația utilizatorului Teams/Enterprise Voice
  • Cunoștințe de bază Linux și Mac OS - configurarea, instalarea și depanarea problemelor
  • Bune cunoștințe Android și IOS - configurare cutie poștală, configurare aplicații
  • Concentrat să ofere servicii de calitate clienților și să gestioneze nevoile lor de afaceri
  • Bune abilități de depanare și depanare
  • Bune abilități de comunicare, gestionare a utilizatorilor și a clienților
  • Acționați ca un jucător de echipă pentru a împărtăși informații și cunoștințe, astfel încât să vă asigurați că serviciul este consecvent și la cel mai înalt nivel care poate fi atins
  • Certificarea fundației ITIL este un lucru plăcut
  • Good Intune/Endpoint Manager - funcționalitățile, implementarea și managementul ar fi un plus
  • Cunoștințe bune despre platformele Microsoft Server 2012 R2, 2016 și Power Shell Scripting ar fi un plus
  • Experiența anterioară cu ServiceNow ITSM Platform este plăcută
  • Fluent în limba engleză, scris și oral

Ș1

Ce este în ea pentru tine

✔ Noile începuturi pot fi o provocare. Promitem o integrare ușoară și un mentor de sprijin

✔ Alegeți stilul dvs. de lucru: alegeți dintre oportunitățile de lucru de la distanță, hibride sau de birou

✔ Pasăre timpurie sau bufniță de noapte? Proiectele noastre au ore de lucru diferite pentru a se potrivi nevoilor dumneavoastră

✔ Nimeni nu se naște expert. Perfecționați-vă abilitățile tehnologice cu certificările noastre sponsorizate, cursurile și platformele de e-learning de top

✔ Vrem să fii sănătos! Bucurați-vă de asigurările noastre private de sănătate ⁠ – este făcută la comandă pentru dvs

✔ O minte limpede este o minte sănătoasă. Participați la sesiuni individuale de coaching sau faceți un pas mai departe, alăturându-vă la Școala noastră de coaching acreditată

✔ Profită la maximum de petrecerile noastre epice sau de evenimentele tematice – sunt concepute cu dragoste pentru oamenii noștri și familiile lor

NTT DATA România este un angajator cu șanse egale și ia în considerare toți solicitanții indiferent de rasă, culoare, religie, cetățenie, origine națională, ascendență, vârstă, sex, orientare sexuală, identitate de gen, informații genetice, dizabilitate fizică sau psihică, veteran sau stare civilă, sau orice altă caracteristică protejată de lege. Ne angajăm să creăm un mediu divers și incluziv pentru toți angajații.

Dacă aveți întrebări, suntem bucuroși să vă auzim la [email protected]. Nu este locul de muncă pentru tine? Poate ai un prieten care s-ar potrivi perfect. Trimite-le acest link!

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la NTT DATA Romania pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la NTT DATA Romania pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are NTT DATA Romania locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?