Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Skill-uri necesare:
- Experienta anterioara in domeniul IT si/sau HelpDesk constituie un avantaj
- Cunostinte in instalare/administrare . windows, windows 10
- Cunostinte de baza despre retele;
- Disponibilitate pentru lucru in ture de noapte si weekend;
- Limba engleza fluent.
Descrierea job-ului
- asigurarea de asistenta tehnica la nivel LAN/PC/ echipament IT, precum si la nivel de aplicatii a utilizatorilor;
- instalarea / reinstalarea / configurare de . precum si de software de aplicatie specific proiectelor;
- documentarea/inregistrarea fiecarui incident in care este implicat se va face respectand procedura de ‘incident reporting’, astfel incat acesta sa poata fi urmarit sau pentru a se gasi si implementa in cel mai scurt timp o solutie finala pentru cazurile in care solutia gasita a fost una temporara;
- suport pentru utilizatori privind modul de folosire a echipamentelor/aplicatiilor/resurselor la care au acces;
- lucreaza in echipa: deptartamentul IT, TL(responsabil de proiect) pentru a identifica/implementa proceduri care sa aduca un plus in ceea ce priveste securitatea/folosirea echipamentelor (pc, adaptor de voce) si/sau aplicatiilor la care au acces utilizatorii;
Program: 24/7 L-V (in ture) - on call in weekend
Tip Program: full time
Training: on the job (aproximativ 1 luna)
Tip activitate: Helpdesk
Despre companie
CGS este o companie americana de outsourcing, care detine unul dintre cele mai mari centre de suport de pe piata din Romania. CGS se afla in primele 15 cele mai bune companii din lume din domeniul sau de activitate. In acelasi timp, portofoliul nostru de clienti include companii din Top Forbes, precum si firme europene de top.