IT Helpdesk

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Vino sa faci parte din echipa Marionnaud Romania!

Rolul de IT Helpdesk in cadrul sediului Marionnaud din Bucuresti presupune:

- Realizeaza si intretine retele informatice;

- Instaleaza, asigura mentenanta sistemelor de operare, echipamentelor si aplicatiilor din sfera de activitate, conform documentatiilor, procedurilor si normelor existente;

- Monitorizeaza si asigura functionalitatea retelei informatice;

- Rezolva incidentele repartizate/semnalate de colegi conform ariei de responsabilitate;

- Întocmeşte şi actualizează documentaţia infrastructurii IT;

- Colaboreaza cu colegii de munca pentru rezolvarea cerintelor.

 

 Cerinte, cunostinte tehnice:

- Microsoft Office (Outlook, Word, Excel, Teams, OneDrive);

- Internet (browser, functionare);

- Retea (LAN/WAN, TCP/IP);

- Sisteme de operare - Windows, Android, IOS;

- Hardware;

- Telefonie;

- Active Directory - de baza.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Marionnaud pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Marionnaud pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Marionnaud locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?