Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Vino sa faci parte din echipa Marionnaud Romania!
Rolul de IT Helpdesk in cadrul sediului Marionnaud din Bucuresti presupune:
- Realizeaza si intretine retele informatice;
- Instaleaza, asigura mentenanta sistemelor de operare, echipamentelor si aplicatiilor din sfera de activitate, conform documentatiilor, procedurilor si normelor existente;
- Monitorizeaza si asigura functionalitatea retelei informatice;
- Rezolva incidentele repartizate/semnalate de colegi conform ariei de responsabilitate;
- Întocmeşte şi actualizează documentaţia infrastructurii IT;
- Colaboreaza cu colegii de munca pentru rezolvarea cerintelor.
Cerinte, cunostinte tehnice:
- Microsoft Office (Outlook, Word, Excel, Teams, OneDrive);
- Internet (browser, functionare);
- Retea (LAN/WAN, TCP/IP);
- Sisteme de operare - Windows, Android, IOS;
- Hardware;
- Telefonie;
- Active Directory - de baza.