IT Helpdesk Specialist

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Capture

Compania Smithfield România este prezentă pe piața din România, dezvoltând de-a lungul timpului un model de afacere integrată, de succes, în urma investițiilor de peste 600 milioane USD, realizate până în prezent. În cadrul grupului nostru funcționează în sistem integrat Divizia Ferme (divizia creștere porcine), Divizia Carne Proaspătă și Divizia Mezeluri (Elit și Maier Com).
Furnizăm zilnic produse din carne, proaspate și sănătoase, milioanelor de consumatori, având un impact pozitiv asupra comunităților în care trăim și ne desfășurăm activitatea. Producem în sistem integrat carne de porc de cea mai bună calitate, stabilind totodată cele mai înalte standarde de calitate în industria de profil.


Smithfield România se implică continuu în programe de dezvoltare sustenabile, de impact, în comunitățile din zonele în care ne desfășurăm activitatea și investește în dezvoltarea profesională a celor peste 4000 de angajați din România.

Smithfield România înseamnă, în primul rând, o echipă profesionistă, implicată 100%.

Smithfield România cunoaște importanța unei culturi organizaționale care inspiră. Comunicăm transparent cu angajații și creăm contexte pentru a propune idei și soluții de îmbunătățire continuă, astfel încât să conlucrăm într-un mediu plăcut, sigur și inovativ.

Prin contribuția tuturor membrilor săi, echipa noastră excelează și susține proiecte de amploare. Suntem în prezent lider de piață în zootehnie și industria alimentară din România.

Responsabilitati:

- Primul contact referitor la solicitările de service și incidente pentru utilizatorii de echipamente IT;

- Raportează problemele către level 2 suport, face inclusiv recomandări pentru eficientizarea serviciilor oferite și a proceselor existente iar daca este nevoie catre furnizori externi;

- Instalarea, configurarea si depanarea hardware si software;

- Gestionarea utilizatorilor la nivel de aplicatii, file share, Office 365 si Active Directory

- Inregistreaza si prioritizeaza task-urile in sistemul de ticketing in functie de complexitate si impact, primite prin sistemul de ticketing, telefon sau e-mail;

 

Cerinte:

-Studii medii / superioare de specialitate;

-Experienta pe o pozitie similara cel putin 1 an;

-Cunoștințe solide de utilizare, instalare și soluționare probleme pe Windows 10;

-Cunoștințe solide de utilizare și configurare Microsoft Office - Word, Excel si Outlook în special;

-Cunostinte de baza a protocoalelor de retea TCP/IP, DHCP, DNS, VPN, NAT.

-Cunostinte minime de Active Directory

-Bune cunostinte de limba engleza,

-Abilitati de comunicare si spirit de echipa.

► Alătură-te unei mari echipe internaționale!

► Oferim stabilitate și numeroase posibilități de dezvoltare a carierei.

► Suntem o companie în continuă creștere și dezvoltare.

*Prin transmiterea cv-ului dvs pentru aceasta pozitie sunteti de accord cu preluarea si prelucrarea informatiilor personale, ce vor fi accesate de persoanele responsabile cu procesul de recrutare in cadrul companiilor Smithfield Prod si Smithfield Romania.
Informatiile din cv vor fi utilizate numai in scopul recrutarii, vor ramane confidentiale si vor fi stocate timp de 1 an. Prin transmiterea datelor dvs. personale sunteți de acord cu utilizarea acestora in scopul recrutarii in cadrul grupului Smithfield.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la SMITHFIELD ROMANIA SRL pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la SMITHFIELD ROMANIA SRL pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are SMITHFIELD ROMANIA SRL locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?