Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Cerinte:

• Cunostinte medii Microsoft Operating Systems (Win Xp 7) si Microsoft Office;

• Bune abilitati de comunicare;

• Rezistenta la stres si flexibilitate;

• Capacitate rapida de acomodare si invatare;


Avantaj:


• Cunostinte SQL (sau dorinta de invatare);
• Cunostinte de baza despre protocoale retea TCP/IP;
• Permis categoria B;


Responsabilitati:

• Asigurarea suportului tehnic telefonic, prin internet (remote) pentru aplicatiile de business aflate in portofoliu;
• Soluţionarea solicitărilor de suport care se referă la aplicaţiile de business, provenite de la utilizatorii sistemului informatic în termenele de execuţie agreate prin SLA (notificarea se face prin sistemul de call center, prin aplicaţia de helpdesk IT sau prin autosesizare);
• Escaladarea solicitărilor complexe către Application Expert (nivelul 3 de suport)

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la High-Tech Systems & Software pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la High-Tech Systems & Software pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are High-Tech Systems & Software locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?