Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
RESPONSABILITATILE TALE VOR FI:
- Participarea la implementarea proiectelor care necesita componente IT – aplicatii, module, sisteme informatice;
- Discutarea, intelegerea si centralizarea cerintelor de business de la utilizatori;
- Analizarea cerintelor tehnice, documentarea si initierea discutiilor cu partenerii externi;
- Propunerea solutiilor de business si intocmirea specificatiilor tehnice, in acord cu cerintele proiectelor;
- Asigurarea suportului in timpul proiectului, dar si dupa implementarea acestuia (ex. testare aplicatii, training pentru utilizatori);
- Oferirea de suport L2 pentru aplicatiile si sistemele aflate in aria de gestiune;
- Identificarea si propunerea modalitatilor de optimizare a proceselor si a solutiilor tehnice, in colaborare cu partenerii externi si cu echipele IT din grupul Ahold Delhaize;
- Sustinerea sesiunilor de training pentru utilizatorii finali.
DE CE APTITUDINI SI COMPETENTE AI NEVOIE:
- Studii superioare finalizate (preferabil profil IT sau Tehnic);
- Experienta in implementarea de proiecte (minimum 3 ani);
- Experienta cu sisteme ERP (SAP, Artemis) si / sau cu sisteme de HR (Charisma, Success Factor, SAP HR) reprezinta avantaj;
- Lucru cu baze de date SQL;
- Bune abilitati de analiza, sinteza si documentare;
- Bune cunostinte de Office (in special Excel si Power Point);
- Nivel mediu de utilizare a limbii engleze;
- Abilitati de comunicare, relationare, organizare si integrare;
- Dinamism, lucru in echipa, spirit inovativ, rezistenta la stress;
- Orientare catre rezultat si catre rezolvarea problemelor;
- Managementul timpului si al prioritatilor.