IT Service Analyst

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Scopul pozitiei:

  • Monitorizarea livrării eficiente și eficace a serviciilor (conform definirii din SLA-uri)
  • Prezentarea transparenta a performantei serviciilor IT si continua imbunatatire a calitatii lor
  • Mentine evidenta solicitarior de achizitie ale Directiei IT

Sarcini si responsabilitati:

  • Defineste, implementeaza si urmărește parametrii în care serviciile IT sunt livrate către utilizatorii din busines
  • Actualizează Catalogul de Servicii IT cu atributele serviciilor, relațiile cu celelalte servicii și verifica acuratețea și corectitudinea datelor înregistrate
  • Raportează și monitorizează performanta serviciilor IT
  • Gestionează Operating Level Agreements (OLA), precum si contractele cu furnizorii externi de servicii din punct de vedere SLA-uri
  • Defineste, negociaza și armonizeaza nivelurile de servicii oferite de furnizori externi, in conformitate cu nivelurile de servicii oferite clienților interni
  • Monitorizează si reconciliază rapoartele de activitate cu furnizorii externi in vederea stabilirii încadrării serviciilor prestate în condițiile contractuale stabilite
  • Supervizeaza performanta principalilor furnizori de servicii, interni si externi
  • Initiaza, monitorizeaza si se asigura de implementarea masurilor de imbunatatire a calitatii serviciilor IT
  • Defineste si gestioneaza planurile de imbunatatire continua a serviciilor (CSIP)
  • Inițiază acțiuni de identificare a modalități de reducere a costurilor asociate serviciilor IT
  • Revizuieste propunerile de modificare servicii si analizează capabilitatea IT de a le sustine din punct de vedere operational
  • Participa la întâlniri cu zonele de business proprietare/beneficiare din banca și subsidiare, în vederea analizei cantității și calității serviciilor IT&C
  • Verificarea in cadrul contractelor a prevederilor legate de SLM, garantii si  mentenante.
  • Mentine evidenta referatelor interne de achizitie ale Directiei IT
  • Inregistrarea si urmareaste starea cerintelor de achizitii ale Directiei IT si alocarea unei pozitii bugetare corespunzatoare
  • Verifica efectuarea receptiei cantitative si calitative de catre beneficiarii interni, valideaza facturile cu preturile unitare si volumele contractate, conformitatea cu cerintele initiale si efectueaza receptia
  • Centralizeaza si sesizeaza catre Directia Logistica neconformitatile in livrarea bunurilor si serviciilor in vederea solutionarii acestora
  • Scaneaza si arhiveaza  cererile de achizitie interne si PV de receptie calitativa/scrisorile de acceptanta pe baza carora s-a efectuat receptia calitativa
  • Centralizeaza informatiile necesare in vederea facturarii serviciilor IT catre terti (subsidiare/nonsubsidiare), intocmeste adresele catre Directia Contabilitate si Control Financiar pentru emiterea in conformitate cu SLA-urile incheiate
  • Participa la calcularea algoritmilor de cost al serviciilor si determina  costul serviciilor IT

Cerinte:

  • Studii superioare finalizate
  • Certificari - ITIL Foundation
  • Experienta relevanta - minimum 2 ani experienta relevanta pe domeniu
  • Cunostinte PC – avansate ( Microsoft Office, utilizare Windows și Google)
  • Limba engleza – nivel avansat

 

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Raiffeisen Bank S.A. pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Raiffeisen Bank S.A. pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Raiffeisen Bank S.A. locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?