Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Scopul pozitiei:
- Monitorizarea livrării eficiente și eficace a serviciilor (conform definirii din SLA-uri)
- Prezentarea transparenta a performantei serviciilor IT si continua imbunatatire a calitatii lor
- Mentine evidenta solicitarior de achizitie ale Directiei IT
Sarcini si responsabilitati:
- Defineste, implementeaza si urmărește parametrii în care serviciile IT sunt livrate către utilizatorii din busines
- Actualizează Catalogul de Servicii IT cu atributele serviciilor, relațiile cu celelalte servicii și verifica acuratețea și corectitudinea datelor înregistrate
- Raportează și monitorizează performanta serviciilor IT
- Gestionează Operating Level Agreements (OLA), precum si contractele cu furnizorii externi de servicii din punct de vedere SLA-uri
- Defineste, negociaza și armonizeaza nivelurile de servicii oferite de furnizori externi, in conformitate cu nivelurile de servicii oferite clienților interni
- Monitorizează si reconciliază rapoartele de activitate cu furnizorii externi in vederea stabilirii încadrării serviciilor prestate în condițiile contractuale stabilite
- Supervizeaza performanta principalilor furnizori de servicii, interni si externi
- Initiaza, monitorizeaza si se asigura de implementarea masurilor de imbunatatire a calitatii serviciilor IT
- Defineste si gestioneaza planurile de imbunatatire continua a serviciilor (CSIP)
- Inițiază acțiuni de identificare a modalități de reducere a costurilor asociate serviciilor IT
- Revizuieste propunerile de modificare servicii si analizează capabilitatea IT de a le sustine din punct de vedere operational
- Participa la întâlniri cu zonele de business proprietare/beneficiare din banca și subsidiare, în vederea analizei cantității și calității serviciilor IT&C
- Verificarea in cadrul contractelor a prevederilor legate de SLM, garantii si mentenante.
- Mentine evidenta referatelor interne de achizitie ale Directiei IT
- Inregistrarea si urmareaste starea cerintelor de achizitii ale Directiei IT si alocarea unei pozitii bugetare corespunzatoare
- Verifica efectuarea receptiei cantitative si calitative de catre beneficiarii interni, valideaza facturile cu preturile unitare si volumele contractate, conformitatea cu cerintele initiale si efectueaza receptia
- Centralizeaza si sesizeaza catre Directia Logistica neconformitatile in livrarea bunurilor si serviciilor in vederea solutionarii acestora
- Scaneaza si arhiveaza cererile de achizitie interne si PV de receptie calitativa/scrisorile de acceptanta pe baza carora s-a efectuat receptia calitativa
- Centralizeaza informatiile necesare in vederea facturarii serviciilor IT catre terti (subsidiare/nonsubsidiare), intocmeste adresele catre Directia Contabilitate si Control Financiar pentru emiterea in conformitate cu SLA-urile incheiate
- Participa la calcularea algoritmilor de cost al serviciilor si determina costul serviciilor IT
Cerinte:
- Studii superioare finalizate
- Certificari - ITIL Foundation
- Experienta relevanta - minimum 2 ani experienta relevanta pe domeniu
- Cunostinte PC – avansate ( Microsoft Office, utilizare Windows și Google)
- Limba engleza – nivel avansat