Descrierea
postului Scopul postului și rezumatul:
Sub supravegherea managerului IT, Analistul de furnizare de servicii II va oferi suport de linie secundară tuturor utilizatorilor finali din zona de responsabilitate. Titularul este responsabil pentru configurarea și suportul întregului hardware IT, precum și a programelor și aplicațiilor. Analistul de furnizare de servicii II este responsabil pentru rezolvarea cererilor de asistență, precum și pentru satisfacerea satisfacției clienților și a cerințelor de livrare continuă a serviciilor la locația lor sau așa cum este alocată în zona de responsabilitate. Personalul de asistență IT lucrează într-un mediu dinamic, cu ritm rapid, care oferă servicii prin telefon, prin e-mail, în persoană (pentru clienți), asistență la distanță sau vizite la fața locului. Această poziție este punctul de contact pentru angajații ADM International pentru diverse solicitări legate de IT și lucrează îndeaproape cu contactele interne pentru a rezolva problemele raportate.
Raportând managerului IT, principalele sarcini ale acestui rol vor include, dar fără a se limita la:
- Pentru a identifica, diagnostica și rezolva incidentele software și hardware, inclusiv sistemele de operare (Windows) și într-o gamă largă de aplicații software.
- Instalarea și actualizarea software-ului.
- Dezvoltați și mențineți relații bune de lucru cu clienții pentru a promova un nivel de primă clasă de servicii pentru clienți.
- Instalarea, întreținerea și asistența echipamentelor IT, inclusiv laptopuri, echipamente de telecomunicații, imprimante, scanere, dispozitive mobile și stații de lucru. De asemenea, vor fi necesare unele lucrări de cablare și de instalare.
- Gestionați informațiile contului de utilizator, permisiunile și drepturile, inclusiv grupurile.
- Pentru a configura, întreține și oferi asistență pentru întâlnirile și solicitările din sala de conferințe.
- Configurarea și depanarea problemelor de compatibilitate cu browserul de Internet.
- Identificarea și depanarea problemelor legate de securitatea dispozitivelor utilizatorului final.
- Participă la evaluarea noilor tehnologii în coordonare cu specialiștii echipei (Office 365, surface pro etc.).
- Monitorizați și controlați că backup-urile sunt executate cu succes zilnic, săptămânal și lunar.
- Creați, mențineți și publicați documentația de asistență relevantă pentru a ajuta toți utilizatorii să rezolve rapid incidentele și solicitările de servicii pentru a le permite utilizatorilor să devină mai autosuficienti.
- Creați și mențineți documentația relevantă pentru toate operațiunile zilnice.
- Oferă suport de proiect pentru imagistica, testare și lansare.
- Ajutoare și suport pentru instalații pentru sisteme de cablare, cum ar fi cabluri de rețea locală, plăci de interfață de rețea și comutatoare.
- Asistență și suport cu furnizori și furnizori terți pentru instalări, reparații și întreținere pe sisteme IT și telefonie (IT & OT).
Descrierea postului (continuare)
Calificările, abilitățile și experiența dorite
- Diplomă de 2 sau 4 ani într-un domeniu legat de IT sau minim 2 sau 4 ani de experiență de lucru IT echivalentă și nivelul de performanță necesar
- Atenție bună la managementul relațiilor de afaceri/parteneriat cu utilizatorii de afaceri de nivel superior, asigurându-se că sunt îndeplinite cele mai bune niveluri de servicii
- De preferat certificatul ITIL Foundation
- Metodologia proiectului este de preferat
- Experiență MS Office 2016/O365
- Experiență în tehnologia cloud
- Cunoștințe extinse despre sistemul de operare desktop (Windows 10)
- Experiență în procesul de imagistică Windows folosind implementarea SCCM
- Cunoștințe despre instrumentele de migrare a datelor și unitatea O365 One
- Cunoștințe privind gestionarea utilizatorilor, grupurilor și computerelor în consola Active Directory
- Cunoștințe despre ITIL și instrumentul de management al serviciilor IT – Service Now
- Flexibil și autonom
- Atenție bună la detalii și capacitatea de a manifesta inițiativă
- Abilitatea de a planifica și prioritiza sarcina de lucru și de a lucra sub presiune
- Doresc să lucreze flexibil și cu entuziasm
- Engleză intermediară superioară
- De preferat permis de conducere
- Flexibil de a lucra în weekend/sărbătorile legale sau după orele de lucru în rare ocazii
Competențe de bază
Fiecare poziție necesită atitudine, preocupare pentru calitate, integritate/valori, diversitate și siguranță, pe lângă următoarele:
- Rezolvarea problemelor
- Bune abilități de comunicare
- lucru in echipa
- Răbdare cu Clientul în orice moment
- Atenție la feedback-ul clienților
- Abilitatea de a folosi „limbaj pozitiv”
- Bune abilități de gestionare a timpului
- O prezență liniștitoare
- Cu un țel bine determinat
- Abilitatea de a gestiona surprizele
- Dorinta de a invata
Schimb
Ore Normală
Ref ID