Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Responsabilitati cheie:
Primește și înregistrează problemele/cererile/problemele interne și/sau externe ale clienților și asigură documentarea adecvată
Efectuează identificarea cererii/problemei clientului și urmează procedurile definite pentru a le rezolva corect. Documentează eforturile de depanare și informațiile despre clienți în instrumentul de captare a datelor și, atunci când este necesar, transferă apelul sau notifică prompt partea responsabilă pentru rezolvare
Efectuează notificarea și escaladarea incidentelor pentru a se asigura că problemele/cererile/problemele sunt comunicate eficient și primesc atenția adecvată a managementului
Dezvolta și menține cunoștințele despre mediul de afaceri specific clientului
Elaborează și menține o înțelegere a acordurilor privind nivelul de servicii pentru clienți și a cerințelor cheie de performanță ale departamentului/produsului
Dezvoltă și menține cunoștințele despre produse, cunoștințele din industrie și abilitățile de afaceri și profesionale prin participarea la formare la locul de muncă și la instruire la clasă
Abilități preferate
Gestionarea interacțiunii cu clienții
Rezolvarea problemelor și managementul escaladei
Calitatea datelor
Abilități de organizare, atenție la detalii și urmărire până la rezolvarea oricăror probleme restante
Bună aptitudine tehnică cu abilitatea de a învăța rapid
Cunoaște fluent limba franceză și cel puțin engleză intermediară superioară
Gestionarea timpului și abilități administrative
Abilități de comunicare scrisă și verbală: gestionează comunicarea internă și comunicarea externă/client
Discreție, profesionalism, confidențialitate și judecată.
Cunoștințe informatice și cunoștințe de lucru Microsoft Office
Jucător de echipă cu abilități interpersonale și de gestionare a conflictelor
Automotivat, atitudine și abordare pozitivă