IT Service Desk Associate with German

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Asociat IT Service Desk cu germană


Agentul Service Desk este responsabil să furnizeze diferite servicii legate de tehnologia informației. Acestea includ activități de adaptare și armonizare a soluțiilor hardware și software și a sistemelor de operare, pentru setul de aplicații existent sau concepute pentru nevoile reale sau estimate ale altor angajați Steelcase pentru a satisface satisfacția utilizatorilor în timp util.


Agentul Service Desk acționează ca un prim punct de contact pentru angajații Steelcase care au nevoie de asistență legată de utilizarea echipamentelor IT și a soluțiilor software. Solicitările de asistență pot ajunge la agenți prin telefon, e-mail, Instant Messenger etc.


Ce vei face:

  • Alocați sau actualizați codul de prioritate în conformitate cu tabelul de priorități convenit.
  • Actualizați incidentul/cererea în sistemul de management al incidentelor, oferind detalii sau progresul către rezolvare. Aceste incidente pot fi, dar nu se vor limita la: instalări de software, configurare software, gestionarea contului utilizatorului în diferite sisteme, ghidare utilizator etc.
  • Asigurați-vă că utilizatorii sunt actualizați prin canale adecvate cu privire la evoluția și închiderea incidentelor/cererilor alocate echipei/agentului Service Desk.
  • Investigați, diagnosticați și cercetați problemele/solicitările venite de la utilizatori și rezolvați-le acolo unde este posibil folosind baza de cunoștințe disponibilă, resursele online (comunități de utilizatori, forumuri etc), membrii echipei sau coordonarea/escaladarea cu alte echipe IT implicate.
  • Înregistrați incidentele majore care apar și escaladați-le conform procedurilor stabilite.
  • Asigurați funcționarea corectă a utilizatorului și conformitatea cu politica Grupului de securitate a informațiilor.
  • Participați la întâlniri și sesiuni de formare.
  • Să aibă capacitatea de a lucra independent sau în echipă atunci când este necesar pentru a rezolva anumite probleme care nu au nicio documentație internă disponibilă.
  • Să fie capabil să identifice și să raporteze echipei documentația lipsă / incompletă / învechită.
  • Mențineți echipa la curent cu schimbările tehnologice, dacă acestea ar putea avea un impact asupra echipei.
  • Urmați directivele furnizate de managerul operațional care sunt legate de rolul de suport tehnic.


Cine esti:

  • Ai o experiență de lucru de minim 1 an în posturi de suport IT
  • Aveți abilități solide de sistem de operare Windows și MS Office
  • Aveți abilități orientate către client (capacitate de a asculta), un simț al serviciului și bune abilități interpersonale cu clienții interni și externi
  • Ai abilități analitice (capacitate de analiză și sinteză
  • Sunteți un jucător de echipă și gestionați eficient timpul și volumul de muncă
  • Ai engleza + germana - nivel avansat
  • IT/Diplomă universitară tehnică – ar fi un plus


Beneficii:


La Steelcase, ne pasă de angajații noștri și dorim să le recunoaștem efortul printr-un pachet semnificativ de beneficii care include beneficii fixe și flexibile (18.590 RON brut pe angajat/an).


Buget flexibil pentru beneficii care poate fi cheltuit pentru oricare dintre următoarele opțiuni:

  • Rambursarea vacantei in afara tarii pana la 4.500 lei/an si vouchere de vacanta pentru turism intern
  • Traininguri și acreditare în conformitate cu fișa postului dumneavoastră
  • Rambursare pentru transportul public sau combustibil
  • Suport financiar pentru lucru de acasă (160 lei/lună)
  • Tichete de masă
  • Pensiune privata
  • Vouchere cadou pentru evenimente speciale conform legislatiei: Craciun, Paste, 8 martie, 1 iunie
  • Bonuri de cultură (pentru librării, teatre, cinematografe, festivaluri, concerte etc.)
  • Reduceri sportive pentru săli de sport, spa & relax, echipamente și articole sportive... și altele.


Beneficii fixe:

  • 25-30 de zile concediu anual (în funcție de vechimea dvs.)
  • Abonament Healthcare la Regina Maria: Expert Pachet Complet
  • Asigurare privata de viata, cu acoperire pentru incapacitate temporara de munca si boala critica pana la 90000 RON
  • Asigurare privata de sanatate cu acoperire pentru costuri de spitalizare si interventie chirurgicala pana la 8000 lei/an
  • Sprijin financiar pentru evenimente speciale de viață
  • Aniversare de muncă și truse pentru ziua de naștere
  • Oportunități de învățare și dezvoltare prin Udemy, EdX, traininguri interne etc.
  • Avantaje la birou: fructe și bunătăți în birou și inițiative de bunăstare
  • Un model hibrid de muncă și program flexibil.


De ce oamenii aleg să lucreze cu noi:


La Steelcase, punem oamenii în centrul a tot ceea ce facem. Înțelegem rolul muncii și credem că poate aduce sens și scop vieții clienților noștri și angajaților noștri. Prioritizăm sprijinirea angajaților noștri atât la locul de muncă, cât și în afara ei, în toate aspectele vieții lor. Când ne aducem talentele împreună, avem un impact pozitiv de durată prin munca și comunitățile noastre.


Cine suntem noi:


Organizațiile din întreaga lume au încredere în Steelcase pentru a le ajuta să creeze locuri care îi ajută pe oameni să lucreze mai bine, să fie inspirați și să realizeze mai mult.

Proiectăm, fabricăm și colaborăm cu alte organizații de top pentru a oferi soluții de arhitectură, mobilier și tehnologie - accesibile printr-o rețea de canale, inclusiv peste 800 de locații de dealeri Steelcase. Steelcase este o companie globală, lider în industrie, cotată public, cu venituri de 2,6 miliarde USD în anul fiscal 2021.


Ce contează pentru noi:


Mai mult decât calificări, căutăm talent și potențial. Suntem mândri că avem o forță de muncă diversă și incluzivă și căutăm mereu să îmbunătățim comunitatea noastră globală. Apreciem solicitanții care se simt confortabil să interacționeze cu oameni diferiți de ei înșiși, construind respect reciproc și relații pozitive. Invităm persoane din toate mediile și genurile să aplice. Dacă putem face procesul de aplicare mai ușor prin cazare, vă rugăm să ne trimiteți un e-mail la [email protected].


Steelcase oferă oportunități de angajare tuturor angajaților și solicitanților calificați, fără a ține cont de rasă, culoare, credință, informații genetice, religie, origine națională, gen, orientare sexuală, identitate și expresie de gen, vârstă, dizabilitate sau statut de veteran și bazează numai toate deciziile de angajare. privind cerințele valabile ale postului. Suntem mândri să fim recunoscuți pentru forța de muncă incluzivă de către Corporate Equality Index în ultimii nouă ani.


Dacă sunteți interesat de Steelcase, dar nu este momentul sau rolul potrivit, alăturați-vă comunității noastre de talente pentru a fi la curent cu viitoarele deschideri în domeniul dvs. de expertiză: https://careers.steelcase.com/talentcommunity

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Steelcase pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Steelcase pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Steelcase locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?