Interviuri imediate.
Una dintre cele mai mari companii de tehnologie din România caută un birou de servicii IT multilingv cu germană sau franceză pentru a se alătura echipei!
OBIECTIVELE POSTULUI:
Oferirea de suport tehnic prin telefon sau email facand dovada de profesionalism in relatia cu clientii.
COMPETENȚE POSTERIOR:
- Cunoașterea proceselor ITIL
- Bune abilități interpersonale și de comunicare
- Orientarea serviciilor clientului și capacitatea de a lucra în echipă
- Abilități excelente pentru tastatură soft și funcțională
- Abilități de comunicare (verbală și scrisă) pentru a trata clienții generali
- Rezolvarea problemelor care sunt sensibile pentru clienți, rapid și la timp.
- Capacitatea de a lucra în situații necorespunzătoare.
ABILITATI:
- Cunoașterea următoarelor limbi străine: engleză avansat (scris, citit, folosire limbaj conversațional)
- A doua limbă (germană sau franceză) avansat (scris, citit, folosirea limbajului conversațional)
- Abilități de depanare și experiență în rezolvarea LU, resetarea PWD și transmiterea mesajelor
- Abilități de depanare și aplicații reduse (MS Office, Adobe etc.)
- De preferință cunoștințe despre dispozitive MAC
- Abilități de depanare pentru conectivitate VPN, dial-out și routere wireless
- Înregistrați-vă cu cunoștințe despre adrese active, controlori etc.
- Expunerea instrumentelor de resetare a parolei
- Se preferă experiență anterioară în suport tehnic.
- Experienta anterioara in suport IT intr-un mediu corporate si/sau alte functii de mare sensibilitate referitoare la clienti
BENEFICII:
- Oportunitate de a lucra într-un mediu tânăr și dinamic.
- Pachet de beneficii atractiv
- Tichete de prânz
- Deducerea de fitness
- Transport dedus
- Asigurari de sanatate si schema dentara
- Oportunitate de dezvoltare și de învățare constantă
- Acces la formare internă (formare legată de job și soft skills)
Dacă ești interesat și crezi că te poți potrivi, nu ezita să aplici!
Te voi contacta imediat!