Căi ferate pentru lumea de mâine.
Expertiza Deutsche Bahn este la mare căutare în întreaga lume. Fiind o companie lider de inginerie și consultanță în sectorul feroviar, DB Engineering & Consulting oferă aceste cunoștințe – începând cu o idee și continuând până la operațiuni. Consiliem clienții noștri din Germania și din întreaga lume, dezvoltăm soluții de infrastructură, mobilitate și transport tehnic sofisticate și personalizate. Cu concepte durabile, asigurăm succesul viitor al regiunilor economice, aducem contribuții importante la protecția mediului și contribuim la modelarea lumii viitorului.
Din 1966, DB Engineering & Consulting a implementat mii de proiecte de orice dimensiune și complexitate în peste 100 de țări. Aproximativ 5.000 de angajați din 84 de țări realizează în prezent proiectele clienților noștri cu cunoștințe profesionale și experiență interculturală.
Căutăm un
specialist IT cu experiență care să ajute la dezvoltarea continuă a Bucharest Design Center și la derularea operațiunilor administrative IT zilnice ale companiei.
Responsabilitati:
- Suport IT general, suport pentru clienți (Windows 10), suport pentru utilizatori pentru versiunile 2010 ale aplicațiilor MS Office (MS Word, MS Excel, MS PowerPoint, MS Visio, MS Project, Microsoft Teams), suport în întreținerea serverelor locale (Windows Server 2008 și Server 2012) sub îndrumare n Configurarea stațiilor de lucru și a aplicațiilor (laptop-uri, conexiuni la internet), instalarea imprimantelor și plotterelor
- Acordarea accesului la serverele Microsoft Office Project Share Point (Moss 2007/2010)
- Stabilirea conexiunilor VOIP (MS Communicator)
- Gestionarea instrumentelor de administrare la distanță, oferirea de asistență de la distanță utilizatorilor locali
- Legătura pentru suport CAD din Germania
- Operați copii de rezervă ale serverului cu unități de bandă LTO Auto Loader și dispozitiv de stocare, monitorizați serverele, stocările și programele de backup
- managementul echipamentelor IT
- De preferință, Microsoft Certified Desktop Support Technician (MCDST) sau o pregătire sau o diplomă similară
- Abilități care vă permit să rezolvați probleme în mediile desktop care rulează sisteme de operare și aplicații Microsoft Windows
- Abilitatea de a învăța utilizatorii și de a-i ajuta să rezolve problemele în operațiunile hardware și software și aplicațiile care rulează pe Windows
- Grad ridicat de orientare către client, fiabilitate și abilități foarte bune de comunicare
- Grad ridicat de orientare în echipă
- Cunoștințe excelente de limba engleză, alte cunoștințe de limbi străine reprezintă un plus.