IT Support Assoc II (VOTS)[FR]

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Rezumatul postului

DESCRIERE

Acest loc de muncă este o poziție pentru echipa de asistență tehnică franceză Virtual Ops. Echipa VOTS este responsabilă de asistența angajaților Serviciului pentru Clienți Virtual (VCS) și a noilor angajați în timpul procesului de onboarding și de a reduce traficul IT global care circulă către Central IT Helpdesk. Printre tipurile de contacte pe care le poate gestiona un membru VOTS se numără asistența pentru prima conexiune, trecerea prin autoservire, întrebările angajaților noi, CSOS, educație software/computer, VPN, jetoane, întrebări legate de softphone și escaladare la Helpdesk. Membrii VOTS Tier I escaladează apelurile către asistența Tier II, cu capacitatea de a analiza în profunzime probleme specifice VCS, inclusiv depanarea/înlocuirea CSOS. Aceste escalade sunt trimise prin bilet către echipa de nivel II pentru o revizuire ulterioară.

Responsabilități cheie ale postului
  • Oferiți asistență tehnică globală în franceză și engleză într-un mod politicos și eficient.
  • Păstrați înregistrări detaliate ale problemelor, cauzelor fundamentale și depanării furnizate clientului.
  • Avocați clientul pentru a vă asigura că primește asistență sporită în timp util.
  • Educați clienții pentru autosuficiență și îmbunătățiți procesele de depanare în autoservire.
  • Identificați, abordați și escaladați problemele sistemice.
  • Comunicați problemele de întrerupere cunoscute și informați angajații VCS cu privire la orice actualizări ale problemelor cunoscute în curs
O zi în viață

În calitate de IT Support Associate II, vă veți folosi abilitățile pentru a sprijini angajații în rezolvarea problemelor tehnice din cadrul Amazon într-o multitudine de discipline tehnice. Amazon are un mediu de colaborare, intenționat și entuziast în care „Muncesm din greu, ne distrăm, facem istorie”. Într-o zi obișnuită, asociații se pot scufunda adânc în înțelegerea cauzei principale a problemei unui client și se pot consulta cu inginerii seniori de la Amazon. Credem că asistența tehnică este cât mai nedureroasă posibil. Pentru a realiza acest lucru, implementăm cele mai bune practici de excelență operațională și ne străduim să automatizăm procesele manuale.

Despre Echipa

Virtual Operations Tech Support (cunoscut anterior ca First Responders Support Team) a apărut ca o echipă pilot în VCS pe 15 mai 2016, cu asistență pentru clienți cu sediul în Statele Unite. De-a lungul timpului, echipa s-a dovedit a fi un model de succes și odată cu aceasta a venit și cererea de a oferi suport altor site-uri VCS din întreaga lume. VOTS a acceptat cu bucurie provocarea și a răspuns lansând o echipă în Costa Rica în august 2016. Oferim suport virtual clienților noștri din Statele Unite, America Latină (Brazilia, Costa Rica, Columbia și Mexic), România, Maroc, Italia, Germania , Polonia, Turcia, Africa de Sud, India și Japonia.


Calificări de bază
  • Trebuie să citească, să scrie și să vorbească fluent în franceză și engleză.
  • Asociat în informatică sau domeniu conex sau echivalent cu experiență.
  • 1+ ani de experiență în birouri de asistență sau în mediu de birou
  • Experiență în medii Windows, Mac OS”
Calificări preferate
  • Diplomă de licență în informatică sau în domeniul IT
  • Microsoft MCSE, Administrator de sisteme MCITP (Active Directory)
  • Cunoștințe avansate de administrare a sistemelor Linux
  • Abilități puternice de depanare a sistemelor foarte complexe
  • Abilitatea de a explica concepte IT complexe în termeni simpli
  • Certificare ITIL Foundation
Amazon este un angajator cu șanse egale. Credem cu pasiune că angajarea unei forțe de muncă diverse este esențială pentru succesul nostru. Luăm decizii de recrutare în funcție de experiența și abilitățile tale. Apreciem pasiunea ta de a descoperi, inventa, simplifica și construi. Protejarea confidențialității și a securității datelor tale este o prioritate majoră de lungă durată pentru Amazon. Vă rugăm să consultați Notificarea noastră de confidențialitate (https://www.amazon.jobs/en/privacy_page) pentru a afla mai multe despre cum colectăm, utilizăm și transferăm datele personale ale candidaților noștri.


Firma - Amazon Dev Ctr (Romania) SRL

Job ID: A2063430

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Amazon pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Amazon pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Amazon locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?