Cerinte:
Cunostinte bune de instalare/configurare /troubleshooting al sistemelor de operare Desktop tip Windows.
Experienta de lucru cu echipamente desktop, laptop, imprimante si telefoane mobile.
Cunostinte bune de instalare/configurare/troubleshooting-ul aplicatiilor de business uzuale
Cunostinte de baza de Networking (troubleshooting, vpn, wireless, topologii retele).
Cunostinte de baza/medii in gestionarea domeniilor Active Directory (gestionare conturi de utilizatori si echipamente).
Cunostinte in a gestiona clienti de mail Outlook/Android Mail/iOS Mail
Capacitate de a lucra in echipa.
Capacitate de a rezolva problemele utilizatorilor non-tehnici si de a gestiona clientii dificili.
Abilitatea de a gestiona mai multe probleme simultan.
Persoana organizata, proactive si cu abilitati de prioritizare.
Cunostinte temeinice de limba engleza tehnica
Carnet Auto
Nice to have:
Cunostinte de baza SQL.
Experienta in mediul IT back office, preferabil farmaceutic.
Experiente cu troubleshooting-ul imprimantelor fiscale
Responsabilitati:
Acordare suport L1 catre clientii companiei.
Asigurare suport IT pentru utilizatori localizati in HeadOffice.
Preluare apeluri in sistem CallCenter si prelucrare tickete in regim HelpDesk.
Escalare tickete catre Suport L2/L3 prin telefon, mail, ticket
Intretinerea de baza si gestionarea echipamentelor IT, inclusiv mentinerea actualizata a inventarului.
Intretinerea documentatiei, a procedurilor si a knowledgebase-ului.
Monitorizare procese si servicii automate.