IT Support Officer- Mogosoaia

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Cerinte:

Cunostinte bune de instalare/configurare /troubleshooting al sistemelor de operare Desktop tip Windows.

Experienta de lucru cu echipamente desktop, laptop, imprimante si telefoane mobile.

Cunostinte bune de instalare/configurare/troubleshooting-ul aplicatiilor de business uzuale

Cunostinte de baza de Networking (troubleshooting, vpn, wireless, topologii retele).

Cunostinte de baza/medii in gestionarea domeniilor Active Directory (gestionare conturi de utilizatori si echipamente).

Cunostinte in a gestiona clienti de mail Outlook/Android Mail/iOS Mail

Capacitate de a lucra in echipa.

Capacitate de a rezolva problemele utilizatorilor non-tehnici si de a gestiona clientii dificili.

Abilitatea de a gestiona mai multe probleme simultan.

Persoana organizata, proactive si cu abilitati de prioritizare.

Cunostinte temeinice de limba engleza tehnica

Carnet Auto

Nice to have:

Cunostinte de baza SQL.

Experienta in mediul IT back office, preferabil farmaceutic.

Experiente cu troubleshooting-ul imprimantelor fiscale

Responsabilitati:

Acordare suport L1 catre clientii companiei.

Asigurare suport IT pentru utilizatori localizati in HeadOffice.

Preluare apeluri in sistem CallCenter si prelucrare tickete in regim HelpDesk.

Escalare tickete catre Suport L2/L3 prin telefon, mail, ticket

Intretinerea de baza si gestionarea echipamentelor IT, inclusiv mentinerea actualizata a inventarului.

Intretinerea documentatiei, a procedurilor si a knowledgebase-ului.

Monitorizare procese si servicii automate.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la High-Tech Systems & Software pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la High-Tech Systems & Software pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are High-Tech Systems & Software locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?