It support specialist

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Descrierea Companiei:

Xpress este o retea de magazine in format convenience de vanzare a produselor din tutun, a presei, a produselor Loteriei Romane si al unor categorii de produse si servicii complementare (carti, jucarii, bauturi racoritoare, dulciuri, prepay), magazinele fiind situate in centre comerciale moderne.
Tabac Xpress este o companie cu capital strain si face parte din acelasi grup cu Tabak Polska.
Tabak Polska a fost infiintata in Polonia 2001 si are in prezent o retea de peste 180 de magazine.
Primele magazine Xpress au fost deschise in Romania in Octombrie, iar obiectivul nostru este de a ajunge in 2020 la nivelul de relevanta al operatiunilor din Polonia.

In primul an complet de activitate am deschis un numar de 36 de magazine Xpress, in acest moment (Ianuarie 2020) reteaua a ajuns la 100 de magazine in Romania.


Conceptul Xpress se distinge prin calitate si rapiditate in servire, prin oamenii care sunt cea mai importanta resursa a companiei, prin respect si integritate fata de furnizori, angajati si clienti, prin motivatie si pasiune pentru tot ce facem, prin profesionalism si cooperare.

Responsabilitati:

- Instaleaza si configureaza calculatoarele noi conform standardelor companiei;

- Ofera suport tehnic primar pentru echipamente IT periferice din magazinele companiei, direct sau prin intermediul subcontractorilor;

- Depaneaza defectiuni software si hardware 

- Utilizeaza aplicatii de administrare a infrastructurii si conectare remote pentru a interveni de la distanta;

- Rezolva probleme asignate prin aplicatiile interne ;

- Rezolva incidentele repartizate/semnalate de operatorii magazinelor ;

- Colaboreaza cu colegii de munca pentru rezolvarea problemelor tehnice;

- Realizeaza rapoarte de activitate, conform normelor si procedurilor;

- Indeplineste toate rolurile si responsabilitatile ce ii sunt alocate, ca parte a unui proiect, in concordanta cu fisa postului si/sau cu indicatiile primite de la conducere;

- Asista la alte servicii (daca este solicitat), in concordanta cu specificatiile comunicate;

- Tine legatura cu furnizorii de consumabile IT si tehnica de calcul pentru cereri de oferte si comenzi de achizitie.

-Tine legatura cu furnizorul ERP precum si cu furnizorii de servicii EDI

 

 

Cerinte:

Cunostinte tehnice:

- Microsoft Windows (instalare, configurare, depanare);

- Microsoft Office (instalare, configurare generala, configurare email Outlook);

- Minime cunostinte despre SQL ;

- Capacitatea de a diferentia probleme cauzate de software, hardware, reteaua de comunicatii;

- Cunostinte medii despre retea si aplicatii standard de diagnostic si cablare structurata (capacitatea de a conecta echipamente la retea direct sau prin intermediul switch-urilor);

- Cunostinte despre arhitectura calculatoarelor si a perifericelor si capacitatea de a cauta si instala drivere si firmware necesar acestora;

- Cunostinte despre sistemele tip POS- casa de marcat utilizate in magazinele companie

 

 

Alte cerinte:

- Carnet de conducere categoria B;

- Lucru in echipa;

- Capacitate de comunicare si empatie;

- Autonomie in rezolvarea problemelor si capacitatea de a se documenta pentru a remedia probleme noi.

- Proactivitate

- Capacitatea de a lucra organizat intr-o companie ultrastandardizata

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la SC Tabac Xpress SRL pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la SC Tabac Xpress SRL pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are SC Tabac Xpress SRL locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?