Veți face parte dintr-o echipă tânără, prietenoasă și dinamică responsabilă cu suportul infrastructurii IT din locațiile noastre (Centrul de Inginerie Cluj și Automotive Electronics Jucu-Herghelie). Principalele dvs. responsabilități vor fi:
- Managementul flotei de echipamente IT
- Instalați și implementați hardware și software în conformitate cu procesele standard IT
- Teste de funcționalitate conform procedurilor operaționale
- Oferiți asistență la fața locului și la distanță, investigați și rezolvați problemele
- Oferiți asistență tehnică și consultanță
- Urmați procesele de management al serviciilor IT
- Documentați cazurile de incidente IT
- Asigurați urmărirea adecvată în cazul problemelor și solicitărilor
- Treceți problemele la nivelul următor de suport, atunci când este necesar
- Suport pentru echipele centrale
- Suport pentru lansarea proiectelor IT
- Suport pentru aplicații și servicii IT locale
- Colaborare cu furnizori externi
- Achiziționarea de hardware/software/servicii IT
- Fiind proactiv, identificați și comunicați potențialele îmbunătățiri
- Analizați cererile de afaceri locale și oferiți soluții
Calificări
- Experiență de asistență clienți IT
- Abilități puternice de orientare către client
- Cunoștințe / experiență hardware (PC-uri, laptopuri, imprimante, imprimante multifuncționale, tablete, smartphone-uri, servere, telefoane, dispozitive multimedia etc.)
- Cunoștințe software / experiență: depanare Windows 7/8/10, linie de comandă, servicii Windows, Windows Server, Active Directory, Microsoft Office, SCCM, Linux
- Înțelegerea de bază a topologiei rețelei și conectivitate la rețea (LAN/WAN), comutare, rutare și operațiuni
- Capacitatea de scriptare (fișiere batch, VBScript, PowerShell) ar fi un avantaj
- Cunoștințe bune de limba engleză - atât scris cât și vorbit
Informații suplimentare
Beneficii #LikeABosch:
- 25 de zile de concediu anual, pentru că echilibrul dintre viața profesională și cea personală este esențial pentru noi;
- Program de lucru flexibil, dar dacă doriți să lucrați 5 zile pe lună din altă parte, nu ezitați, programul nostru Home Office vă ajută să faceți asta;
- Reduceri de prânz și subvenții zilnice la cantina noastră;
- Asigurare medicala privata, pentru ca sanatatea dumneavoastra este o prioritate pentru noi;
- Beneficii flexibile - Pe lângă salariul dvs., vă oferim un buget lunar prin contul dvs. de beneficii, care poate fi utilizat pentru mai multe servicii diferite;
- Bonus anual de performanță;
- Traininguri de dezvoltare internă - avem programe de dezvoltare locală pentru Manageri de Proiect, Manageri de Linie și Experți;
- Programe de mentorat;
- Condiții de muncă inspiratoare – cel mai bun loc de muncă;
- Team-building – pentru că împreună este întotdeauna mai bine.
Procesul de aplicare
După ce ați urmat toți pașii necesari pe platforma noastră, veți primi un e-mail pentru conformitatea cu GDPR.
Doar acei solicitanți care își dau acordul vor primi un feedback de la noi.
Alte intrebari? Simțiți-vă liber să-mi trimiteți un e-mail pe [email protected] și voi veni cu un răspuns în scurt timp.