IT System Administrator

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Responsabilitati

· Mențineți infrastructura internă, inclusiv laptopuri și computere desktop, imprimante, echipamente A/V și telefoane.

· Interacționați cu specialiștii de asistență IT și alte echipe pentru a oferi suport tehnic de nivel 3. Asistență la depanarea și analiza cauzei principale a problemelor recurente pentru a reduce volumul de bilete;

· Depanarea problemelor și abordarea proactivă în prevenirea eventualelor probleme tehnice.

· Gestionează rețeaua de calculatoare (CN) și flota de servere (SF) a Prime Kapital;

· Monitorizarea functionarii CN, SF, respectiv comunicatii, elaborarea de rapoarte specifice pentru managementul Prime Capital;

· Realizați îmbunătățirile și actualizările necesare rețelei, sistemelor și echipamentelor în conformitate cu cerințele și nevoile interne;

· Mentine contactul si supravegheaza activitatea firmelor contractante in scopul furnizarii de servicii adecvate care sa asigure buna functionare a CN si SF;

· Coordonează instalarea, reinstalarea și întreținerea sistemelor de operare pe computerele Prime Kapital;

· Efectuează instalarea diverselor aplicații software pe computerele Prime Kapital, ține evidența licențelor software;

· Efectuează procese specifice menite să asigure securitatea CN și SF și să asigure stocarea, salvarea și recuperarea tuturor datelor din rețeaua Prime Kapital;

· Contribuie la implementarea strategiilor si politicilor IT valabile la nivel de Grup.


Cunoștințe și experiență

· Studii solide IT, sau minim 2 - 3 ani experienta pe posturi similare;

· Bune cunoștințe IT, în special pe HW și SW;

· Cunoștințe MS Windows 10, Microsoft Office 365 Suite, Administrare și Depanare;

· Experienta in instalarea/gestionarea/configurarea AD, RADIUS, DNS, DHCP etc;

· Cunoștințe de virtualizare server (Microsoft Data Center și Hyper-V) și întreținere; backup mașină virtuală;

· Experienta in instalarea/administrarea/configurarea echipamentelor de retea: routere, switch-uri, puncte de acces wifi, management firewall;

· Cunoașterea tehnologiilor LAN/WAN și a sistemelor de operare ale sistemelor și echipamentelor de rețea.


Prezentarea generală a companiei

Suntem un dezvoltator, investitor și operator imobiliar gestionat de proprietar, integrat pe verticală, care beneficiază de o echipă cu înaltă experiență, de o bază de capital substanțială și de o conductă de dezvoltare. Accentul este pus pe dezvoltarea proprietăților comerciale în țările recent admise din UE, dar dezvoltări și achiziții în afara clasei de active sau a zonei de interes sunt, de asemenea, întreprinse acolo unde apar oportunități excepționale. Echipa este formată din profesioniști imobiliari cu înaltă experiență, cu o experiență excepțională, combinând o bază de abilități multidisciplinare integrate de-a lungul întregului lanț de creare a valorii proprietății. Conducerea include fondatorii și foștii directori seniori ai celei mai mari companii imobiliare cotate la bursă din Europa Centrală și de Est care, în calitatea lor anterioară, au dezvoltat, redezvoltat și operat peste 30 de active de bază.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la MAS PLC pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la MAS PLC pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are MAS PLC locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?