IT Tehnician Helpdesk
Ești inovativ, hard-worker, ai inițiativă și pui pasiune în ceea ce faci ?
Ești în căutarea unui job potrivit pentru tine, intr-o companie de prestigiu din domeniul real estate? Ai experiență în domeniul IT și ești tentat de soluții noi?
Vino să lucrăm împreuna într-o echipă puternică, orientata spre succes și dornică de afirmare!
Obiectivul rolului de IT Tehnician Helpdesk:
Colega/colegul care va ocupa rolul de IT Tehnician Helpdesk va oferi asistenta tehnica si suport, software si hardware, pentru toate departamentele companiei. Se va asigura ca toate sistemele companiei functioneaza la un nivel optim, instaleaza upgrade-uri, monitorizeaza performantele sistemelor si a retelei.
Ce ar trebui sa faci alaturi de noi:
-
Monitorizezi, identifici si rezolvi problemele ce tin de hardware, retea, imprimanta si software;
-
Monitorizezi sistemul de helpdesk ticketing si solutionezi ticketele in timpul agreat conform SLA-ului;
-
Pregatesti echipamentele, user access pentru nou venitii din companie cat si instalarea aplicatiilor interne utilizate de departamentul din care face parte, te asiguri ca standardele de securitate sunt respectate inainte ca echipamentele sa ajunga la end user;
-
Esti responsabil de laptop/desktop-urile userilor, scanner, support pentru imprimanta, oferi sprijin pentru situatiile problematice;
-
Instalezi si configurezi sistemele de operare si a aplicatiile;
-
Dezvolti, monitorizezi si oferi mentenanta sistemelor cat si retelelor;
-
Esti responsabil de mentenanta si dezvoltarea infrastructurii, incluzand camera de server, structura sistemului de cablare si sistemul de video conferinta;
-
Managementul user-ilor si drepturile acestora in Active Directory/Exchange si alte programe folosite;
-
Oferi suport la distanta pentru angajatii ce lucreaza in sistem de home office.
De ce este nevoie din partea ta:
-
Minimum 1 an de experienta in IT Helpdesk;
-
Experienta de lucru ca helpdesk support pentru useri incluzand support desktop, laptop, imprimanta, fax;
-
Experienta de lucru in administrare Windows 7& Windows, aplicatii Microsoft Office
-
Experienta de lucru in administrare Active Directory (setare de useri, grupuri, drepturi de access)
-
Experienta de lucru in administrare Microsoft Exchange server
-
Experienta de lucru cu tool-uri de remote control, tehnologii mobile (Android, Apple)
-
Cunostinte bune de networking (TCP/IP, routing)
-
Cunostinte medii de operare sisteme Linux;
-
Abilitati de lucru in Infrastructura IT, camera de server, structura de cablare, control access
-
Optimism, rabdare, team player, proactivitate.
- Cunoasterea limbii engleze la nivel conversational;
Beneficii:
-
Pachet salarial motivant, acordat in functie de experienta, calificarile si abilitatile candidatului;
-
Pachet care include beneficii financiare si non-financiare;
-
Mediu de lucru placut, modern (locatia fiind în zona Dorobanti), cu oameni dedicati, care isi doresc sa se dezvolte continuu;
-
Integrarea într-un mediu profesionist, alaturi de o echipa deschisa, dinamica si de succes;
-
Potential mare pentru dezvoltarea unei cariere profesionale într-o companie de prestigiu;
-
Program de lucru flexibil;
Cine suntem:
Nordis Group transformă viziunea în realitate.
Nordis este un grup de firme cu capital exclusiv românesc, având 12 ani de experiență pe piața de real estate. Format din 6 entități, își desfășoară activitatea în următoarele domenii: industrie hotelieră, dezvoltare imobiliară, construcții, consultanță imobiliară, arhitectură și administrare imobile.
Valorile care definesc Nordis sunt inspirate din valorile conducerii și ale oamenilor care formează echipa, din experiența profesională în domeniul imobiliar și principiile care i-au dat identitate companiei până astăzi.
Nordis Mamaia este cel mai mare hotel de 5***** de pe litoralul Mării Negre din România. Localizat în Mamaia Nord, proiectul se întinde pe o suprafață demp, are în componență 729 camere de hotel, magazine, cinematograf, săli de conferință și cel mai mare SPA dintr-un hotel de pe litoralul românesc.